SHOPPE

Samsung Galaxy Note 3 Berjaya Ditawan

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler






Akhirnya aku dapat membeli sebuah handphone yang menjadi kegilaan ramai sekarang ni....Samsung Galaxy Note 3 Gold Edition..Awesome...

Sebenarnya sebelum pakai Note 3 aku...aku pakai Note 1..keluar Note 2 aku beli lagi.....Tapi nasib Note 2 tidak lama bersama dengan aku. Memandangkan bentuk Galaxy Note 2 yang sexy, mywife telah rembat handphone tu...:(...makna kata service bertukar tangan...hehehheh.

April 2014 merupakan bulan dugaan yang hebat untuk Samsung Galaxy Note 1 dan Note 2 aku ni....Samsung Galaxy Note 1 aku ni tiba-tiba menjadi panas yang melampau-lampau walaupun aku tak aktifkan wifi/internet dan telah menyebabkan chip (ic) yang simpan memory seperti nombor talifon dan sebagainya hilang...aaahhhhhhhhhhh tension semua contact number yang aku simpan bertahun lamanya hilang begitu saja. Semua nombor phone aku suka simpan dalam phone memory.

Galaxy Note 2 yang wife aku rembat tu pulak main board a.k.a mother board rosak...nak tukar main board RM700(Harga Samsung Service Centre)...aduhhhhhhh parakkkkk..Wife aku pun mengalami nasib yang sama dengan aku..semua CONTACT hilang...kesian kat dia

Bulan ni aku telah beli 2 set handphone Samsung Galaxy Note 3..habis dekat RM5K jugak lahhh....kering siot poket aku....

Dan aku telah mengambil iktibar...semua contact aku simpan dalam akaun GMAIL..senang!!!

Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah