SHOPPE

Awas Polis-Polis Semua Anda Sedang Diperhati !!!

Share:

Cara untuk kurus dengan selamat

Gempaq dak entry ni????

Tajuk tu merujuk kepada polis-polis yang obesiti atau bahasa mudah adalah gemuk. Tentu sekarang abang-abang polis sedang sibuk bersenam dengan drastiknya. Mengikut akhbar utusan malaysia 12 June 2014, polis-polis yang obes akan diambil tindakan tegas dan kenaikan pangkat akan terjejas...Hah kau panik abang-abang polis ni.

Cara untuk kurus dengan selamat


Secara logiknya kalau obes tu macam mana nak cergas dan sehat dan macam mana nak kejar penjenayah kan??. Teruskan bersenam abang-bang polis dan teruskan berdiet.

Bagi mereka yang berduit, mungkin sekarang tengah mencari atau mencuba produk-produk kurus yang banyak dipasaran sebab malas nak bersenam dan berdiet sakan. Tapi harus diingat kebanyakan produk kursus ni kena makan atau amalkan secara berterusan. Kalau tak nanti badan akan naik dua kali ganda atau pun dikenali sebagai yo-yo. Lagi parahhhhhhhhhhhhhhh!!!

Untuk abang-abang polis yang ingin kursus dengan selamat (dan boleh dapat duit lagi) jangan malu-malu dan segan-segan untuk call saya. Saya ada solusi untuk anda....

Call/Sms/Whatsapp...012-4509734





No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah