SHOPPE

Ayam Percik Bazaar Ramadhan Seksyen 13 Stadium Shah Alam 2014 Yang Awesome

Share:




Bulan puasa tahun 2014 baru saja bermula...kebetulan 1 Ramadan jatuh pada hari ahad. Ramailah kaum-kaum ibu gantung periuk belanga masing-masing sebab berbuka diluar bersama keluarga.

Sama jugaklah macam aku ni, kebetulan hari ahad aku pegi ziarah rakan-rakan di Shah Alam. Kenapa aku memilih bulan ramadhan baru nak ziarah kawan-kawan??. Jawapannya senang jer....tak nak bagi kawan-kawan kelam kabut nak menyediakan makanan. Jadi dia orang dapat berjimat sikit kan????



Selesai ziarah rakan-rakan aku bawa family singgah di bazaar ramadhan berhampiran stadium shah alam. Apa yang menarik aku adalah satu khemah ni yang menjual NASI TOMATO & AYAM PERCIK...perghhhhhhh sedap giler.

Mereka ni memang dah lama menjual AYAM PERCIK ni. Bukan macam peniaga-peniaga yang muncul pada bulan RAMADHAN pastu 11 bulan lagi menghilangkan diri (Pergi Melancong kot). Sebelum bulan Ramadhan dia orang memang dah meniaga ayam percik ni disekitar shah alam dan Subang.



Untuk bulan ramadhan ni dia orang menjual 100 ekor ayam sehari. Hari pertama puasa jer dalam pukul 6.00 ptg dah habis semua ayam tu....lumayan....lumayan....

Aku sebenarnya dah lama kenal dia orang ni. Mereka ni orang yang baik-baik dan bizness ni merupakan family business. Semua yang ada kat gerai adalah saudara mara belaka.

Sapa-sapa yang pergi kat bazaar ramadhan seksyen 13 berhampiran stadium shah alam kalau tak cuba ayam percik ni memang satu kerugian yang amat besar......


Untuk mengelakan korang dari berputih mata tak dapat merasa ayam percik ni, pergilah awal sikit ke bazaar ramadhan seksyen 13 atau korang boleh booking siap-siap....ini contact number tokey ayam percik ni



KAK CHIK.......017-2188052






No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah