SHOPPE

Cek Pertama Dari Nuffnang

Share:




Sekian sekian lama berblog ni akhirnya dapat jugak earning dari Nuffnang...Terima Kasih Nuffnang. Walaupun tak banyak tapi cukuplah sebagai pemangkin semangat untuk terus berblog dan berblog dan berblog lagi.

Pada pendapatan saya..untuk meningkatkan traffic blog anda mungkin akan mengambil masa sedikit bergantung pada nichie atau topik yang anda tulis. Cuma jangan sebarkan penulisan yang berbaur fitnah atau racism atau info-info yang tidak tahu kesahihannya. Takut nanti padah menanti anda dikemudian hari seperti tindakan undang-undang atau sebagainya.

Banyak topik-topik yang boleh ditulis seperti kisah hidup anda atau pengalaman hidup anda dan lain-lain. Bahasa yang digunakan jangan terlalu tinggi bak kata STACY...."toleransi dan hemah tinggi ku tak mengerti...".

Bagi new blogger yang macam saya ni, teruskan berusaha untuk mendapat earning dari nuffnang. Pastikan anda membuat penulisan yang menarik dan berhemah...tak payahlah dok copy dari blog-blog orang lain. Cuba buat penulisan sendiri..lama-lama nanti anda akan dapati skil penulisan blog anda akan meningkat...:)

2 comments:

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah