SHOPPE

Adakah Blog Lucah Mendapat Visitor Yang Tinggi??

Share:

Ada beberapa sikap blogger yang menggunakan taktik kotor bagi mendapatkan rating atau visitor yang tinggi dengan membuat posting ala-ala lucah,sex dan sebagainya. Memang blog anda akan mendapat rating yang tinggi kat visitor yang setia tak akan ada. Hanya visitor baru yang singgah ke blog anda.

Begitu juga dengan blogger yang post ke dalam facebook menggunakan gambar atau tajuk lucah,sex bogel dan sebagainya. Tapi isi tak sama dengan tajuk. Kadang-kadang tajuk lain dan isi cerita lain. Traffic blog mungkin akan mencanak-canak naik tapi kemudia tak pasal-pasal kena maki dengan visitor.

Untuk mendapatkan visitor yang setiap kita perlu menulis apa yang kita ingin tulis seperti kisah hidup diri sendiri atau pun tulis mengenai produk-produk kecantikan ker atau apa-apa saja. Yang penting kita tak copy and paste dari blog orang lain...Tak elokkk tu :)

Lihat blog-blog orang lain yang hanya menceritakan tentang kisah hidup dia orang dari zaman remaja hingga sampai beranak pinak, visitor tak kurang dari 100 ribu sebulan. Hebat bukan?..mengapa jadi macam tu?..kerana visitor-visitor yang baca blog dia orang adalah visitor yang setia yang sentiasa menunggu pos-pos terbaru untuk dibaca.

Anda juga boleh menulis tentang info atau maklumat seperti resipi ker...tip-tip kecantikan ker dan berbagai lagi sesuai dengan selera anda untuk menulis. Ramai sekarang ni nak masak dia orang akan search dalam google dan media-media sosial untuk cari resipi.

Tak perlulah nak mengejar visitor yang ramai dengan membuat posting berbaur lucah,sex,bogel dan sewaktu dengannya.Silap haribulan blog anda akan di BANNED oleh search engine.Rugikan macam tu?.Tak perlulah dok mengejar income dari nuffnang dengan membuat posting yang macam ni.

Kalau nak income banyak lagi,jual lah produk di blog anda atau memjadi affiliate pun dah ok..:)

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah