SHOPPE

Suami Buat Parti GAY Bila Bini Outstation

Share:

Suami Buat Parti GAY Bila Bini Outstation


Suami Buat Parti GAY Bila Bini Outstation | Apa punya suami dah takde keje lain nak buat rasanya. Hati-hati para isteri yang tinggal suaminya sorang di rumah sebab pergi out station!

Baru-baru ni, seorang lelaki yang hanya dikenali sebagai DS ditahan gara-gara adakan parti gay dan dadah di Sunter Agung, Jakarta Utara. Fuh!

 Sumber: WOB

Menurut Sinar Harian, lelaki tersebut kantoi didapati adakan parti liar tersebut lepas pihak polis mendapat aduan daripada orang awam pada Ahad (30 September) lalu. Pihak polis katanya telah menyerbu rumah tersebut sekitar jam 1.30 pagi dan menjumpai 22 orang lelaki di dalam kediaman itu.

Ketua Polis Metro Jakarta Pusat, Asisten Komisioner Arie Adrian berkata mereka jugak ada merampas puluhan pil dadah jenis ekstasi di dalam serbuan berkenaan. Uishh gilalah!

“Rumah yang dijadikan sebagai lokasi pesta liar ini adalah milik peribadi DS. Difahamkan, DS sudah beristeri dan ketika serbuan isterinya tiada di rumah kerana bertugas di luar kawasan.

“Kebanyakan yang ditahan adalah kenalan di media sosial,” kata polis. Kesian bini dia!

 Sumber: WOB 

Tambah pihak polis, mereka jugak bukan saja-saja buat tuduhan yang mengatakan suspek buat parti seks gay. Semasa rumah tu diserbu, semua lelaki dalam rumah tersebut memang hanya memakai seluar dalam. Amboi!




Walau bagaimanapun, hubungan homoseksual bukanlah satu kesalahan di Indonesia kecuali di Acheh dan pihak polis sedang menyiasat dari mana lelaki-lelaki tu dapatkan bekalan pil dadah tersebut. Jika sabit kesalahan kesemua mereka akan berdepan dengan hukuman hingga 20 tahun penjara.

Habislah si suami nak kena explain dengan isterinya macam-macam!



Sumber : lobakmerah

#gay
#pestagay


No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah