SHOPPE

Chiken Chop Di Restoran D1 Yang Awesome

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Malam tahun baru cadang nak pegi keluar makan dengan family....baru jer nak keluar customer wife aku nak jumpa dekat AEON Cheras Selatan...katanya nak ambik barang sikit...

Kelam kabut jugak lah dok punggah stok dalam rumah..nasib baik jumpa.....GENIE BRA dan Slimming Bamboo...terus packing....:)



Customer wife aku dah standby kat AEON Cheras...jadi tak perlulah aku tunggu lama...sampai jer terus hantar dan blah dari situ sebab dah semakin sesak area situ.....ye laaa malam tahun baru...

Anak aku ajak pegi putra jaya..nak tengok bunga api...emmmm dah dekat pukul 11.00 mlm....mau sampai putra jaya dalam 45 minit...pastu nak cari parking lagi.....lepas tu nak balik jem pulak...........:(

Aku suggest pegi makan chiken chop kat bangi.....nasib baik dia orang setuju.......maklumlalh chiken chop tu feberet anak-anak aku.

Lokasi restoren ni kat seksyen 8 bandar baru bangi.....berhadapan dengan tasik bangi...

Cuba lah yeee...sedapppppppppppppp

Ok..Selamat tahun baru













Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah