SHOPPE

Jangan Biarkan Rumah Anda Diselubungi Dengan Ularrrrrrrrrrr

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler



Semalam aku layan cerita ULAR lakonan Yusri KRU..Lisa Surihani dan beberapa pelakon lagi yang aku tak ingat nama dia..Banyak aksi suspen dalam filem ni.....Jika nak dibandingkan dengan filem ANACONDA..memanglah filem tu lagi best. Tapi harus diingat bajet untuk filem mat saleh tinggi sebab pasaran satu dunia....filem kita tak boleh buat macam tu sebab pasaran terhad.

Jadi kita tak boleh bandingkan filem kita dengan filem luar...bagi aku filem ULAR ni sesuai untuk ditonton bersama-sama dengan family...tapi ada part yang seksi-seksi tu kena cover la sikit....Bagi aku tak mengecewakan laaaa....boleh santai tengok filem ni..walaupun effect dia tak berapa bagus.....boleh lah layannnnnnn......

Keesokkan harinya, aku tengok ada orang pos kat wall aku dalam facebook tentang ular...seram jugak aku tengok......kalau korang tengok aku rasa korang pun rasa macam aku ni....hehehehehhe








Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah