SHOPPE

Losyen Anti Nyamuk Yang Murah

Share:



Selalunya kita selalu pasang ubat nyamuk jenis lingkaran atau elektrik didalam rumah, tapi jenis ini bahaya untuk kesihatan terutama bayi begitu juga yang jenis spray.

Bahaya ubat nyamuk jenis lingkaran ni adalah pada asapnya yang menyamai dengan 100 batang rokok.


Jadi korang belilah lotion anti nyamuk atau insect repellent. Banyak sekarang ni produk insect repellent dipasaran dan ada yang selamat digunakan pada anak-anak serta bayi.


Bagi yang suka memancing atau bercamping produk ini memang sesuai dibawa bersama dengan anda. Harganya pun murah ada yang dibawah RM10!!!...Memang murah dan berbaloi-baloi untuk dibeli.


Ada dua jenis insect repellent ni, satu jenis lotion dan satu lagi jenis spray dan boleh tahan melebihi 6 jam. Saya angkat satu jenis spray(seperti gambar kat bawah). bagi pada anak untuk dibawa ke asrama. Maklumlah asrama dia tepi hutan memang menjadi sarang nyamuk. Kesian tengok dia dok mengadu tak boleh nak tidur malam.



Dimana hendak beli insect repellent ni?. Hah senang saja produk ni banyak dijual di farmasi-farmasi yang glamour seperti GUARDIAN,WATSONS,CARING dan lain-lain. Selamat mencuba ya!!!

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah