SHOPPE

Nak Cari Penyembur Lada Murah??

Share:

pepper spray murah

Penyembur Lada atau Pepper Spray memang kena simpan selalu terutamanya kaum perempuan. Kenapa benda ni??...Jawapannya sebagai langkah berjaga-jaga dari sebarang jenayah terutamanya jenayah ROGOL dan RAGUT yang semakin menjadi-jadi sekarang ni.


pepper spray murah


Ada dua jenis Penyembur Lada atau Pepper Spray dipasaran iaitu jenis gas dan jenis air(liquid). Anda dinasihatkan supaya membeli yang jenis air/liquid kerana yang jenis gas kemungkinan akan akan terkena kesannya apabila menggunakan jenis gas ini.


pepper spray murah

Penyembur Lada atau Pepper Spray akan membutakan sementara sang penjenayah. Memang pedih betul mata bila kena benda ni, ibarat mata ada terkena cili..pedih kan?..Jadi anda mempunyi masa untuk melarikan diri atau meminta pertolongan dari penjenayah setelah penjenayah tersebut terkena Penyembur Lada atau Pepper Spray ini.

pepper spray murah

Banyak jenis dan saiz yang berada dipasaran anda boleh cari di GOOGLE,LELONG dan MUDAH.MY. Harga pun tak sampai RM50.00 tak mahal sangat berbanding dengan nyawa anda kan?

Sekali lagi saya nasihatkan kalau nak beli Penyembur Lada atau Pepper Spray ini pilihkan yang jenis air/liquid. Selamat Membaca Ye !!! dan Terimakasih kerana sudi melawat blog yang tak seberapa ni..:)

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah