SHOPPE

Padah !!! Pasangan Ditemui Buat Maksiat Dalam Belukar, Lihat apa yang terjadi amat mengerikan

Share:
Padah !!! Pasangan Ditemui Buat Maksiat Dalam Belukar, Lihat apa yang terjadi amat mengerikan







Penyakit Mengerikan Akibat Seks Diluar Nikah | Seiring dengan bergantinya zaman bukan sedikin para remaja melayu dan juga islam lainnya melakukan hubungan intim di luar nikah,dan itu sudah di tahap yang cukup memperihatinkan sebenarnya.

Namun apa yang kami kongsikan kepada anda adalah banyaknya remaja yang tidak memahami keburukan seks sebelum nikah.antaranya paling ringan:
-masalah mental
-rasa malu di hadapan kawan karna diri sudah tidak suci
-rasa bersalah

Kebanyakan wanita yang mengandung luar nikah akan menggurkan kandungannya,demi menjaga aib keluarga .ini keburukan menggugurkan kandungan
-Pendarahan berlebih
-Susah hamil lepas kahwin
-mungkin mati saat melahirkan


Sedangkan Keburukan jangka panjang adalah mengganggu kesuburan sampai terjadinya infertilitas.Di amerika lebih dari 200 wanita mati setiap hari disebabkan karena menggurkan anak luar nikah.
Keburukan seks pada 17 tahun kebawah:
-Besar kemungkinan di jangkiti HIV-AIDS
-Terkena kanser serviks
-Kanser rahim

Hukum karma pada wanita: wanita yang lahir dan di besarkan dari orang tua yang mengalami kelahiran luar nikah berkemungkinan besar akan mengalami hal yang sama saat ia remaja nanti.
Hukum karma pada lelaki:lelaki yang melakukan seks luar nikah dengan anak dara orang maka besar kemungkinan anak perempuan anda bakal di tiduri anak jantan lain seperti mana yang pernah anda buat pada anak dara orang.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  arusakarumbi2015




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah