SHOPPE

PELAJAR IPTA DIROGOL 4 AHLI RUKUN TETANGGA BERGILIR-GILIR DIHADAPAN TEMAN LELAKI SENDIRI

Share:
PELAJAR IPTA DIROGOL 4 AHLI RUKUN TETANGGA BERGILIR-GILIR DIHADAPAN TEMAN LELAKI SENDIRI

PELAJAR DIROGOL


Alor Gajah, 18 Okt: Seorang pelajar IPTA bernasib malang apabila dir0g0l oleh empat lelaki yang menyamar sebagai ahli Rukun Tetangga sebuah kampung secara bergilir-gilir di depan teman lelakinya di Pantai Pengkalan Balak di sini, tengah malam kelmarin.

Mangsa juga turut mendakwa dia ditumbuk sebelum dir0g0l manakal teman lelakinya dibelasah oleh empat suspek yang berusia dalam lingkungan 20-an dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah malam.




Memetik laporan dari sumber Harian Metro, mangsa yang berusia 18 tahun dan teman lelakinya, 21 tahun singgah di kedai makan berhampiran sebelum berkhemah di tepi pantai tersebut.

“Gadis berkenaan dipercayai baru mengenali teman lelakinya beberapa bulan lalu dan ketika dihampiri empat suspek, kedua-duanya dikatakan memadu asmara di tepi pantai itu.

“Suspek meminta pasangan itu menyerahkan kad pengenalan mereka selain mengugut membawa mereka ke balai polis untuk tindakan lanjut bagi menakutkan pasangan itu,” katanya sumber terbabit.

Teman lelaki gadis terbabit merayu agar tidak dibawa ke balai polis kerana tindakan itu akan mungkin akan menyebabkan mereka dibuang dari universiti, kata sumber.

Salah seorang dari suspek kemudian menumbuk lelaki terbabit, manakala tiga lagi suspek menarik pelajar perempuan tersebut ke tepi pantai dan mer0g0l manggsa secara bergilir-gilir.

“Walaupun merayu, suspek tetap mer0g0l penuntut wanita itu di depan teman lelakinya yang dalam kesakitan,” katanya.

Pasangan terbabit kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Kuala Sungai Baru selepas kejadian.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  diariratudrama




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah