SHOPPE

Video Seks Atikah Suhaime Dan Ammar Alfian

Share:
Video Seks Atikah Suhaime Dan Ammar Alfian

Atikah Suhaime Telanjang


Video Seks Atikah Suhaime Dan Ammar Alfian | Dua pelakon baru, Ammar Alfian dan Atikah Suhaime kini dikatakan telah beraksi dalam sebuah video seks bersama seorang model terkenal iaitu Idris Khan baru-baru ini.

Aktres lelaki, Ammar Alfian menyatakan dia teramat malu dengan gosip murahan seperti itu dan ia turut menjejaskan periuk nasinya.

“Saya terkejut apabila diberitahu mempunyai video lucah bersama dua pelakon iaitu Atikah dan Idris. Benda itu tidak benar sama sekali. Saya kecewa kerana disebabkan gosip itu, saya kehilangan tawaran berlakon apabila produser tidak mahu mengambil risiko,” katanya.




Pada masa yang sama, Atikah Suhaime menyangkal kontroversi itu dan tidak menyangka ada pihak tidak bertanggungjawab sanggup menabur fitnah kepadanya.

“Perkara itu tidak benar sama sekali.

Saya juga tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul? Kami memang berkawan baik kerana sama-sama berlakon dalam drama bersiri, Puteri Gunung Ledang. Mungkin orang tengok kami rapat dan mesra. Mereka mula menyangka yang bukan-bukan, malah mengaitkan saya dan Ammar bercinta,” jelasnya.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  lamanviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah