Featured Post Today
print this page
Latest Post

INILAH REKAMAN PASLU VIDEO LUCAH NUR FAZURA

INILAH REKAMAN PASLU VIDEO LUCAH NUR FAZURA

NUR FAZURA BOGEL


INILAH REKAMAN PASLU VIDEO LUCAH NUR FAZURA | Menurut laporan Harian Metro hari ini, Nur Fazura menafikan dirinya sebagai pelaku dalam sebuah video lucah yang disebarkan pihak tertentu menerusi e-mail sejak minggu lalu.




NUR FAZURA BOGEL

“Saya tidak pernah terbabit dengan mana mana video lucAh. Saya telah dapatkan nasihat undang undang dan tidak teragak agak untuk mengambil tindakan terhadap penyebar video berkenaan,” ujarnya yang telah membuat laporan polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM).

NUR FAZURA BOGEL

NUR FAZURA BOGEL

Video berdurasi seminit itu dihantar oleh seorang individu tidak dikenali kepada wartawan Harian Metro pada 23 Disember lalu dan ianya memaparkan aksi wanita yang wajahnya dikatakan mirip Fazura bersama seorang lelaki.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih

Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih

ustazah telanjang


Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih| Seorang isteri ustad yang mesra dipenggil dengan pak haji telah di tangkap khalwat dengan kekasihnya yang dikenali melalui laman media sosial facebook disebuah rumah sewa.

Ah(bukan nama sebenar) yang di tangkap oleh suaminya sendiri bersama dua lagi ahli keluarganya, menangkap Ah mengadakan hubungan intim dengan kekasihnya di bilik Ah sabtu 5.09.2015.sementara itu pihak polis pencegah maksiat berada diluar untuk berjaga jaga menunggu kedua pasangan itu keluar.

Karena dalam kondisi telanjang pak haji sendiri menutupi tubuh istrinya dengan selimut ,kemudian lelaki yang menjadi kekasih kepada isterinya itu di bawa kebalai polis untuk membuat keterangan serta isteri pak haji yang masih berumur 26 tahun .




Pak haji mengatakan sebelum kejadian berlaku hubungan dengan isterinya belakangan  ini agak dingin,sehingga isterinya lari dari rumah dan tinggal di rumah sewa.kami sudah tidak tinggal sebumbung dalam beberapa minggu ini ujar pak haji.

Saya sudah lama mencium hubungan cinta mereka,ketika saya tanyakan isteri saya mengenai lelaki itu dia mulai melawan, dan mengatakan saya sudah tidak percaya padanya lagi,pada masa itu dia lari dari rumah(merajuk) ,kemudian saya mengambil keputusan menunggu masa yang tepat untuk menangkap mereka berdua,saya membawa ahli keluarga untuk menyaksikan kelakuan terkutuk mereka , kata pak haji.

Kedua suspek ditahan atas hubungan khalwat dan mengaku mereka menjalin hubungan cinta melalui laman media sosial facebook sejak beberapa bulan lepas.kami melakukannya atas dasar suka sama suka, kata Ah.

Sementara itu arwinsyah peguam pak haji mengatakan,hingga saat ini pak haji belum menarik surat report,mungkin kes ini akan berlanjut sampai kemahkamah,walaupun mereka sudah berpisah namun Ah masih isterinya yang sah

kami akan membuat gugatan cerai atas isterinya kepangadilan agama tambah Dede Arwinsyah.

Sementara itu kedua suspek Khalwat masih di tahan untuk menunggu keputusan sidang mahkamah hari ini di makassar. indonesia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar

Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar

rozita che wan bogel


Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar|Sekeping gambar separuh bogel pelakon jelita Rozita Che Wan Yang lebih mesra dipanggil dengan sapaan che ta kini menjadi kontroversi hangat di kalangan peminat beliau.

Gambar Yang Memaparkan Rozita Che Wan Dalam keadan tidak berbaju dan menampakkan payu daranya.pun begitu Che ta tidak cepat melatah atas penyebaran gambar yang di dakwa itu adalah dirinya.

Che ta juga menjelaskan bahwa gambar bogel itu di hantar kepadanya seminggu lalu.

rozita che wan bogel

“Kakak saya telah menghantar gambar separuh bogel itu kepada saya minggu lalu. Namun saya sama sekali tidak terkejut dengan gosip sebegini kerana segala-galanya tidak mustahil di zaman teknologi sekarang. Saya bukan muda lagi untuk melakukan perbuatan sedemikian, malah saya juga sibuk bekerja, tiada masa untuk berbuat begitu”




“Saya tidak terkesan dengan penyebaran gambar itu kerana saya tahu itu bukannya diri saya. Saya tunjuk kepada Zain pun dia tergelak. Lucu melihatkan kreativiti sesetengah pihak menggunakan teknik ‘superimpose’ kelihatan seperti benar”

“Namun apa yang penting, kami sendiri tahu perkara ini tidak benar. Saya enggan melatah kerana bukan pertama kali perkara begini terjadi kepada saya,” jelas Che Ta kepada BH Online.

Rozita Che Wan Juga memaklumkan tentang gambar separuh bogel yang dikatakan miliknya itu kepada suaminya Zain.

"Saya tunjuk kepada Zain pun dia tergelak. Lucu melihatkan kreativiti sesetengah pihak menggunakan teknik 'superimpose' kelihatan seperti benar. "Namun apa yang penting, kami sendiri tahu perkara ini tidak benar. Saya enggan melatah kerana bukan pertama kali perkara begini terjadi kepada saya," katanya.ketika ditanya oleh BH online.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Gadis 15 Tahun Hamil Gara Gara Menelan Sperma

Gadis 15 Tahun Hamil Gara Gara Menelan Sperma

dtrim murah


Mungkinkah sperma yang tertelan wanita menyebabkan proses pembuahan dan menghasilkan anak? Menurut teori memang tidak mungkin. Tapi 22 tahun yang lalu, ada seorang gadis berumur 15 tahun yang hamil karena menelan sperma kekasihnya. Bagaimana mungkin?

Hamilnya gadis 15 tahun akibat menelan sperma ini terjadi pada tahun 1988 di daerah Lesotho, Afrika Selatan namun kisahnya baru diketahui orang banyak akhir-akhir ini. Berikut petikan kisahnya seperti dikutip dari Lemondrop.

Kejadian bermula ketika gadis 15 tahun yang bekerja di sebuah bar itu sedang melakukan seks oral bersama kekasihnya. Saat itu pula, tiba-tiba mantan kekasihnya datang lalu marah-marah.

Sang mantan tidak terima melihat kejadian tersebut di depan matanya. Ia langsung mengambil pisau dan perkelahian pun terjadi diantara mereka. Akibat perkelahian tersebut, si gadis terluka pada bagian lengan dan perutnya.

Gadis itu kemudian dilarikan ke rumah sakit karena luka di perutnya yang lumayan parah. Dokter langsung melakukan operasi untuk menutup perutnya yang robek. Namun sebelum menutup lubang di bagian perutnya, dokter menemukan banyak cairan di perutnya yang ternyata merupakan air liur.

Kondisi gadis tersebut berangsur-angsur membaik setelah dioperasi, ia pun bisa pulang 10 hari kemudian. Namun 278 hari atau sekitar 9 bulan kemudian, ia datang lagi ke rumah sakit karena sakit di perutnya. Berbeda dengan kedatangan sebelumnya, kali ini ia datang dengan perutnyayang membesar.

Sebelumnya dokter mengira ia sedang hamil tapi si gadis membantahnya karena merasa tidak pernah melakukan seks melalui vagina. Setelah dilakukan pemeriksaan, dokter terkejut karena ternyata ada sebuah bayi di dalam rahim gadis itu dan terdengar suara detak jantungdari perutnya.

Masih dalam keadaan terheran-heran, dokter segera melakukan persiapan kelahiran untuk mengeluarkan bayi tersebut dari dalam perut si gadis. Namun ketika akan melahirkan, dokter semakin terkejut karena gadis tersebut tidak punya vagina. Operasi cesar pun dilakukan dan akhirnya keluarlah bayi laki-laki seberat 2,8 kg.




Untuk menjawab teka-teki munculnya bayi dalam rahimnya, dokter pun melakukan interogasi dengan ditemani seorang suster. Dari hasil interogasi, si gadis mengaku pernah menelan sperma kekasihnya pada saat melakukan seks oral. Ia selalu melakukan seks oral karena sadar tidak punya vagina.

Hasil pemeriksaan dokter terhadap gadis itu memang mengindikasikan tidak ada vagina pada bagian vulvanya, yang ada hanya sebuah lekukan dangkal pada bagian luar uretra dan diantara bagian labia minora.

Gadis itu diketahui memiliki kelainan vagina yang disebut mullerian agenesis yang membuat sistem reproduksinya (vagina, leher rahim dan rahim) tidak lengkap. Penderita mullerian agenesis akan kesulitan melakukan hubungan seksual dan akan merasakan sakityang luar biasa jika dipaksakan bersenggama.

Si gadis memang sedikit khawatir pada saat perutnya membesar setelah operasi 9 bulan yang lalu. Namun ia tidak pernah menghiraukan dan mengira itu hanya efek samping dari operasi sebelumnya, lagipula menurutnya ukuran perutnya tidak terlalu besar saat itu.

Tapi bagaimana bisa si gadis hamil sedangkan tidak pernah berhubungan seks melalui vagina?

Dokter pun memberikan penjelasan berdasarkan acuan dari British Journal of Obstetrics and Gynecology. Kemungkinannya adalah, sperma masuk melalui saluran pencernaan. Meski menurut teori sperma tidak dapat bertahan dalam suasana lambung yang sangat asam, namun yang terjadi pada gadis itu tidak demikian.

Sperma yang ditelan bisa melalui lambung dan masuk ke bagian reproduksinya tanpa mengalami kerusakan karena terlindung oleh air liur yang berfungsi sebagai buffer atau bahan penetral ketika bertemu asam lambung. Air liur dapat menetralkan suasana asam karena memiliki pHyang tinggi (basa).

Si gadis memang diketahui memiliki tubuh sangat kurus, menurut dokter faktor itulah yang memicu produksi air liurnya berlebih. Sampai saat ini, kasus masuknya sperma melalui saluran pencernaan itu masih membuat beberapa dokter bingung dan tidak percaya. Nurul Ulfah – detikHealth




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

10 Fakta Kenapa Lelaki Suka Wanita Pendek Untuk Dijadikan Pasangan

10 Fakta Kenapa Lelaki Suka Wanita Pendek Untuk Dijadikan Pasangan|Siapa kata perempuan rendah tak menarik? Sebenarnya ramai lelaki kat luar sana tu suka perempuan yang rendah ini, atau boleh dikatakan kecil dan comel.


Ada banyak sebab lelaki suka perempuan yang rendah ni. Tapi di sini saya senaraikan 10 sebab utama lelaki suka perempuan yang tak tinggi untuk dijadikan pasangan. Jadi perempuan-perempuan dan wanita-wanita comel kat luar sana, berbanggalah dengan diri anda. Yeay!


1. Mereka Comel dan Seksi
Tak dinafikan perempuan rendah ini comel. Lagi-lagi kalau mereka marah dan dikacau.

2. Mereka kelihatan Muda Dari Umur Sebenar Mereka
Ramai akan fikir pasangan anda berumur 17 tahun, padahal dah 28 tahun. Mereka sentiasa muda.

3. Mereka Mudah Mendapatkan Pakaian
Sangat senang untuk dapatkan saiz baju atau seluar dan pakaian lain termasuk kasut sebab size mereka sentiasa ada. Silap-silap boleh shopping kat area pakaian kanak-kanak tau.

4. Mereka Akan Kekal Dengan Pasangannya
Bukti menunjukkan orang rendah setia pada cintanya. Setuju?




5. Jimat Duit Untuk Makanan
Bukan berjimat cermat ye, tapi memang terbukti orang yang kecil tak makan banyak. Jadi jimat la kan?

6. Rasa Comel Bila Cium Gadis Rendah
Cium gadis yang rendah memang cute, lagi-lagi bila perempuan tu menjingkit kaki. Ops ini untuk suami isteri je ye. Yang belum berkahwin, sila dapatkan lesen dulu (kahwin).

7. Mereka Selalu Jimat Masa (Juga)
Suami boleh kongsi cermin untuk dress up, tak perlu la nak tunggu turn kan?

8. Mereka Boleh Pakai High Heels
Perempuan tinggi tak boleh pakai high heels? Bukan tak boleh, tapi nanti terlebih tinggi dari suami pulak kan? Perempuan rendah takde masalah, boleh pakai High Heels dengan confident.

9. Mereka Senang Didukung (Amboi)
Mereka ni ringan, jadi suami suka la angkat dan dukung mereka

10. Mereka Sangat Awesome Untuk Dipeluk.
Suami senang peluk, paras dagu je betul tak? Senang nak cium dahi.






-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Sudah menikah Tapi Masih Teringat Kekasih Lama,Apa Hukumnya?

Sudah menikah Tapi Masih Teringat Kekasih Lama,Apa Hukumnya?

awek tudung bogel


Sudah menikah Tapi Masih Teringat Kekasih Lama,Apa Hukumnya?|Sebelum menikah dengan suami saya, dulu saya memang memiliki hubungan cinta dengan seorang lelaki. Kami tidak meneruskan hubungan kami karena saya dinikahkan oleh kedua orang tua saya kepada suami saya yang sekarang.dia baik dan bertanggung jawab,saya berzukur karena memiliki suami sepertinya.

Saya sudah menikah selama 5 tahun dan masih selalu memikirkan bekas kekasih saya itu. Terkadang saya merasa bersalah, tapi saya tidak bisa menipu perasaan saya.

Apakah hukumnya bagi perempuan yang tidak bisa sepenuhnya memberikan hatinya pada suaminya yang sah? Apakah ini berarti petunjuk Allah bahwa bekas kekasih saya itu adalah jodoh saya? Soalan




Jawaban:

Allah tidak menuntut tanggung jawab seseorang menyangkut apa yang tidak mampu dilakukan.

Namun demikian, kehendak hati berada di “Tangan Tuhan” sehingga seseorang tidak dituntut menyangkut detak-detik yang di luar kemampuan manusia, tetapi dalam saat yang sama, manusia -sedikit atau banyak- dapat mengendalikan dorongan hatinya agar tidak larut menurutkannya.

Hati bisa mendapat bisikan dari setan dan iblis. Di sini manusia harus bisa mengupayakan untuk membuang perasaan itu.

Al-Qur'an mengingatkan bahwa, yang artinya: "Sesungguhnya orang-orang yang bertakwa bila ditimpa dorongan melakukan keburukan dari setan dan iblis, mereka ingat kepada Allah, maka ketika itu juga mereka sadar." (QS. Al A'raf [7]: 201)

Kalau memang Anda tidak bisa mengendalikan hati Anda dan membuang bisikan setan -setelah berusaha sekuat kemampuan- maka saya berharap kiranya Allah mengampuni Anda.

tapi kalau Anda memperturutkan perasaan itu sehingga menjadi berat Anda kendalikan, maka itu akan dinilai dosa.

Saya yakin sekali bahwa sikap Anda masih mengingat kekasih anda itu bukan berarti petunjuk Allah bahwa kekasih itu adalah jodoh Anda.

Allah tidak mungkin memberi petunjuk kepada hamba-Nya menyangkut semua yang buruk, dalam hal ini menjodohkan seorang Muslimah dengan non-Muslim.

saya yakin itu adalah bisikan setan ke dalam hati Anda untuk membuat Anda larut dalam perasaan Anda.

Demikian, wallahu a'lam. (Alifmagz.com).




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Gambar Tasha Shilla Tayang Separuh Buah Dada Tersebar

Gambar Tasha Shilla Tayang Separuh Buah Dada Tersebar

Tasha Shilla Bogel

Gambar Tasha Shilla Tayang Separuh Buah Dada Tersebar|Gambar seksi tasha shilla tanyang separuh buah dada mulai menjadi kontorversi sekali lagi selepas gambar  gambar tasha yang mencolok mata mengahadiri sebuh peresmian majalah fesyen dari prancis bebera hari lepas.




Ramai para media yang cuba meneka apa sebenarnya yang dimahukan tasha shilla apabila sekali lagi tampil dengan seksi dengan berani mendedahkan bagian tubuhnya termasuk bagian buah dada.

Tasha Shilla Telanjang

Sudah tentu para peminat beliau kecewa dengan kenyataan yang pernah dinyatakannya sebelum ini "yang penting hati, bukannya pakaian seseorang itu"



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

WANITA YANG GEMAR RAMAS PAYUDARA BOLEH MENGELAK DARI TERKENA KANSER

WANITA YANG GEMAR RAMAS PAYUDARA BOLEH MENGELAK DARI TERKENA KANSER

payudara pink


WANITA YANG GEMAR RAMAS PAYUDARA BOLEH MENGELAK DARI TERKENA KANSER | Meramas atau meraba payudara merupakan kaedah mujarab untuk mengesan kanser sejak awal. Dengan tambahan sedikit tekanan, meramas payudara bahkan boleh menghalang pertumbuhan kanser payudara. Jadi jangan hanya diraba, sesekali boleh diramas.

Ramasan lembut di rangkaian payudara terbukti boleh mencegah sel-sel keganasan padapayudara untuk berkembang menjadi sel kanser. Eksperimen di makmal menunjukkan,pertumbuhan sel-sel tersebut kembali ke pola yang normal setelah diramas-ramas.

Hal ini menguatkan keyakinan selama ini bahawa memang butuh tenaga untuk boleh mempengaruhi pertumbuhan manusia. Misalnya saja angkat beban boleh membuat otot membesar, sementara tenaga dalam bentuk gaya graviti kadang boleh mempengaruhi kekuatan otot.

"Sudah berabad-abad orang mengetahui bahawa kekuatan fizikal boleh mempengaruhi tubuh,kata Gautham Venugopalan, salah seorang saintis yang mengetuai pasukan penyelidikan diUniversity of California di Berkeley, seperti yang dipetik health.detik.com dari Daily Mail.



Dalam kaitannya dengan sel kanser, tenaga yang dikeluarkan saat memerah boleh membuatsel-sel keganasan kembali jadi sel sihat. Tanpa adanya tenaga dari luar, pertumbuhan sel-selkeganasan lama kelamaan akan berkembang menjadi sel kanser yang mematikan.

Para saintis mengibaratkan sel-sel keganasan ini sebenarnya tidak benar-benar melupakancara untuk tumbuh sebagai sel sihat. Dengan dibimbing melalui tenaga saat memerah, makasel-sel tersebut seperti diingatkan untuk kembali ke jalan yang benar.

Meski demikian, Prof Daniel Fletcher dari Berkeley laboratory mengatakan bahawa meramas payudara tidak serta merta boleh dikatakan sebagai terapi kanser payudara. Penemuan ini hanya diartikan sebagai harapan baru untuk mempelajari pertumbuhan sel kanser dan pada saatnya nanti diharapkan dapat untuk menyembuhkan.

Tentu saja bagi anda para lelaki(suami), bukan bermakna anda boleh sembarangan meraba apalagi meramas payudara wanita yang sedang lewat di depan anda dengan alasan ini. Jika anda lakukan anda akan diseret  ke balai polis kerana gangguan seksual.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini

Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini

dtrim murah


Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini |Kutu yang berbentuk sanga kecil merupakan haiwan yang hidup dikepala manusia,apabila kutu ini sudah lama dikepala tentu mereka akan membiak dengan telur berwarna abu-abu,kutu yang sememangnya mempunyai sistem khusus untuk membuat lubang kecil di kulit kepala manusia.




Tujuannya adalah untuk meletakkan telurnya,telur -telur tersebut akan menetas tidak kurang dari 1 minggu.kutu yang berumur 2 minggu mampu menghasilkan telur sebanyak puluhan telur dalam setiap minggunya ,jadi dalam waktu yang singkat tentu ia akan menghasilkan ribuan kutu dalam masa 1 bulan.
Ketika kutu membuat lubang dikepala disitulah kita akan merasa gatal yang sangat menggangu.Kutu rambut tesebut tidak suka terbang dan tidak dapat melompat.

Mereka pindah dari kepala satu ke kepala yang lain saat dua kepala tersebut berdekatan, misalnya saat berjalan bersama-sama dengan pembawa kutu rambut.selain itu selfie juga mempunyai peranan penting dalam perpindahan kutu.(pastikan teman selfie anda tidak mempunya kutu)

Lihat video dimana seorang lelaki mempunyai ribuan ekor kutu dalam membiak di kepalanya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

MESTIBACA !!.. Manfaat menyapu air mani di faraj perempuan yang wajib diketahui wanita muslimah

MESTIBACA !!.. Manfaat menyapu air mani di faraj perempuan yang wajib diketahui wanita muslimah

pramugari blow job


Adakah akan terjadi kehamilan sekiranya saya menggosok permukaan faraj pasangan menggunakan jari yang berkemung­kinan terdapat air mani?




Jawapan

Air yang keluar dari faraj atau air mani yang keluar dari zakar lelaki akan bercampur aduk dan membolehkan sperma berkeliaran masuk ke faraj apabila ia bertemu. Ini kerana, selagi ada punca air, selagi itu sperma itu mampu bergerak.

Jadi, tidak hairan jika wanita yang masih dara boleh hamil jika air mani pasangan lelaki hanya dipancut di luar permukaan faraj kerana sperma ini mampu berenang selagi wujud bendalir biarpun sedikit.

Sama juga situasi apabila air mani yang dirembeskan ke dalam mulut seseorang. Jika air mani bercampur air liur itu diletakkan di permukaan faraj, maka ia boleh menyebabkan kehamilan walaupun seseorang itu masih dara.

Berdasarkan senario ini, jika jari anda terdapat air mani, adalah tidak mustahil pasangan anda untuk hamil.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  infosegalaa




0 comments

8 Gambar Bakal Suami Dynas Mokhtar

8 Gambar Bakal Suami Dynas Mokhtar

DYNAS MOKHTAR BOGEL

8 Gambar Bakal Suami Dynas Mokhtar | Umum mengetahui, artis serba boleh iaitu Dynas Mokhtar kini sedang rapat dengan seorang jejaka kacak yang dikenali sebagai S sejak beberapa bulan kebelakangan ini.

Namun, aktres cantik berkenaan menyatakan masih terlalu awal untuk membincangkan mengenai perkahwinan kerana hubungan cinta pasangan ini baru lagi disemai.

“Kalau dia terbuka mengenai hubungan kami, saya okey saja. Kami rapat. Perhubungan kami terjalin dalam tempoh yang masih baharu. Daripada kawan tiba-tiba jadi rapat.
Tapi saat ini, soal nak kahwin belum terfikir lagi. Masih awal untuk menebak semuanya,” katanya.




Apa pun, mari kita skodeng 8 gambar bakal suami Dynas Mokhtar yang Laman Viral kongsikan di bawah ini buat tatapan anda semua.


8 gambar bakal suami Dynas Mokhtar

DYNAS MOKHTAR BOGEL

DYNAS MOKHTAR BOGEL




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  lamanviral




0 comments

Siapakah Sebenarnya Gadis ini Yang Kini Viral di Facebook

Siapakah Sebenarnya Gadis ini Yang Kini Viral di Facebook

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Nak tahu siapa gadis yang kini viral di newsfeed facebook anda? Dia adalah seorang gadis yang berasal di Melaka dan kini bekerja sebagai pramugari di Saudi Arabian Airlines.

Kenapa dirinya tiba-tiba menjadi viral? Mungkin kerana jarang kita melihat pramugari-pramugari berhijab, dan disebabkan polisi Saudi Arabian Airlines mewajibkan pramugarinya bertudung, ia dilihat satu kelainan bagi orang Malaysia.

Nama
Radiah Binti Sarip

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Asal
Melaka

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Umur
24 Tahun

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Pelajaran
Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam dari Universiti Malaysia Pahang (UMP)

SKANDAL SEKS PRAMUGARI




Tinggal di
Jeddah

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Pekerjaan
Pramugari di Saudi Arabian Airlines

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Pekerjaan sebelum
Modelling. Website di radiahsarip.com

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Pencinta haiwan

SKANDAL SEKS PRAMUGARI

Sebagai info tambahan, Radiah pernah muncul di dalam portal berita Utusan Online pada bulan Mei lepas dalam artikel bertajuk "Cantik biar berakal"




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  siakapkeli




0 comments

Dalam 5 Tahun Kerja, Ini Kali Pertama Aku Kena Halau, Luahan Hati Staff Poslaju

Dalam 5 Tahun Kerja, Ini Kali Pertama Aku Kena Halau, Luahan Hati Staff Poslaju

MEIZITANG MURAH

Seorang kakitangan Poslaju bernama Tom Yana telah meluahkan rasa kecewanya di laman Facebook di mana dia melahirkan rasa kecewa dengan Amb**k Yap Kwan Seng selepas telah dihalau oleh pihak pengawal keselamatan.

Menurutnya semasa hendak menghantar barang-barang kakitangan bank berkenaan, pekerja bahagian bilik surat bank berkenaan dikatakan tidak mahu mengambil barang-barang peribadi milik kakitangan mereka kerana ia arahan dari pihak atasan.

Jadi beliau berkata ambil kisah sangat dan terpaksa menghantarnya satu persatu disetiap bagunan tinggi tersebut.

Semasa sedang menyusun barang dilobi bank berkenaan tiba-tiba datang seorang pengawal keselamatan menghalau saya untuk buat kerja diluar bagunan tersebut.

"Boss tak bagi buat dalam ini sebab semak. Nanti orang-orang luar, kakitangan Amb**k serta boss-boss di sini nampak tempat ini bersepah. Tak elok," kata pengawal keselamatan tersebut kepada beliau.




"Kami Kurier Poslaju dihalau macam anjing. Kami buat kerja untuk siapa? Staff kau orang punya barang personal. Aku fikir, aku bekerja untuk logo tertera pada baju uniform ini saja." katanya yang nyata kesal dengan tindakan pengawal keselamatan berkenaan.

MEIZITANG MURAH

Beliau dalam pada itu berkata "Staff Amb**k Yap Kwan Seng, please take note! Bos anda tidak mahu barang anda dihantar ke pejabat anda sejak minggu lepas... salam" tulisnya mengambarkan kata-kata yang digunakan semasa menghubungi setiap kakitangan bank tersebut untuk memaklumkan penghataran barang mereka.

Dia meluahkan terpaksa menghubungi mereka menggunakan telefon sendiri yang telah kehabisan bateri walaupun belum selesai menelefon semua mereka. Namun ceritanya nasib ada seorang hamba Allah, iaitu seorang Despatch memberi dia pinjam telefon sekejap untuk menghubungi baki kakitangan bank yang lain yang semuanya berjumlah 40 item perlu dihantar.

Bagaimanapun luahan beliau tidak tamat disitu saja apabila ia terus berlarutan dibahagian komen status berkenaan.

Menurut Tom, bukan sifatnya melakukan kerja macam sesetengah kakitangan Poslaju lain untuk menangguhkan perhantaran barang keseokan harinya.

"Kita bising-bising pagi-pagi, kita kasi habiskan. Bukan macam yang lain diam-diam bawa balik. Kalau saya tak ada hati perut, pergi 'mam' sama budak baru, tak habis hantar, pandai-pandai buat esok. Saya tak sampai hati," katanya.

Beliau juga dalam komen dengan rakan-rakannya memberitahu bahawa ini bukan cara dia bekerja.

"Sorry aku cakap yang aku tak suka kerja macam itu, 5 tahun aku bekerja inilah kali pertama aku dihalau."

" Staff bahagian bilik surat tidak bersalah, pekerja Ambank lain pun tidak bersalah, tapi aku rasa terkilan dengan pengawal keselamatan bank itu." luahnya yang nyata kecewa diperlakukan sedemikian.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  siakapkeli




0 comments

Lol, Pasangan Ini Tiru Semula Gaya Selfie Anak Perempuan Mereka Bersama Bfnya

Lol, Pasangan Ini Tiru Semula Gaya Selfie Anak Perempuan Mereka Bersama Bfnya

STUDENT NAKED

Banyak cara yang boleh  dilakukan untuk mempamerkan kemesraan anda bersama pasangan di media sosial seperti di Facebook atau di Instagram. Ada juga yang memuatnaik gambar bersama pasangan hanya kerana ingin membuatkan orang lain berasa cemburu. Namun pernahkah anda bayangkan jika orang yang usianya jauh lebih tua dari anda  meniru semua ekspresi raut wajah dan gaya pose anda di dalam gambar yang anda muatnaik?




Kejadian yang unik ini dialami oleh seorang gadis  dari Amerika, dimana gaya pose serta ekspresi wajahnya ditiru oleh ibunya yang tidak mahu kalah serta memuatnaik gambar tersebut ke laman sosial. Ibu ini meniru semula gaya pose puterinya yang baru saja menjalinkan hubungan bersama seorang jejaka bernama Johnny setelah kedua-dua mereka memuatnaik gambar tersebut di Twitter.

Gadis yang bernama Emily Musson ini selalu mempamerkan kemesraannya bersama Johnny di laman sosial.  Pose kedua-dua beranak ini  sangat mirip dan membuatkan si ibu seakan terkenang kembali nostalgia ketika berpacaran di usia muda dahulu.

STUDENT NAKED

Persamaan gambar ibu dan anak yang tampil serupa di laman sosial media  lantas menjadi popular. Malah dalam waktu sehari, terdapat lebih dari 40 ribu pengguna Twitter melakukan “re-tweet” dan mendapat 56 ribu “favorite”. Emily mengaku amat terkejut kerana gambar kedua orang tuanya itu sudahpun menjadi viral.

STUDENT NAKED

Anehnya, Emily masih belum lagi membawa Johnny untuk berjumpa dengan kedua orang tuanya. Emily tidak terasa langsung dengan perbuatan kedua ibu-bapanya kerana dia selalu menjadi bahan gurauan mereka tetapi Emily  terkejut kerana ayahnya yang sangat pemalu itu sanggup melakukan aksi demikian.


STUDENT NAKED


“Ayah saya sangat pemalu orangnya dan amat terkejut serta hairan mengapa tiba-tiba dia mahu tampil begitu,” ujar Emily.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sajakongsi




0 comments

Lihat Reaksi Mat Salleh Yang Sangat Lucu Apabila Pertama Kali Mencuba Durian

Lihat Reaksi Mat Salleh Yang Sangat Lucu Apabila Pertama Kali Mencuba Durian

MAT SALLEH BOGEL


Durian merupakan buah kegemaran rakyat Malaysia tetapi buah durian diharamkan daripada masuk ke hotel, kapal terbang dan tempat awam yang ramai pelancong Barat. Kenapa mereka benci sangat buah durian ni, adakah kerana rasa atau baunya?




Seperti yang kita tahu, tak semua tahan dengan bau durian terutamanya warga barat atau mat salleh disebabkan baunya yang amat kuat. Tetapi ada juga yang mengatakan durian ini “Smell like hell but taste like heaven”. Walaupun bau durian tidak menyenangkan, tetapi rasanya yang enak membuatkan durian ini popular.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sajakongsi




0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger