SHOPPE

Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih

Share:
Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih

ustazah telanjang


Ustad Tangkap Isteri Muda Khlawat Dengan Kekasih| Seorang isteri ustad yang mesra dipenggil dengan pak haji telah di tangkap khalwat dengan kekasihnya yang dikenali melalui laman media sosial facebook disebuah rumah sewa.

Ah(bukan nama sebenar) yang di tangkap oleh suaminya sendiri bersama dua lagi ahli keluarganya, menangkap Ah mengadakan hubungan intim dengan kekasihnya di bilik Ah sabtu 5.09.2015.sementara itu pihak polis pencegah maksiat berada diluar untuk berjaga jaga menunggu kedua pasangan itu keluar.

Karena dalam kondisi telanjang pak haji sendiri menutupi tubuh istrinya dengan selimut ,kemudian lelaki yang menjadi kekasih kepada isterinya itu di bawa kebalai polis untuk membuat keterangan serta isteri pak haji yang masih berumur 26 tahun .




Pak haji mengatakan sebelum kejadian berlaku hubungan dengan isterinya belakangan  ini agak dingin,sehingga isterinya lari dari rumah dan tinggal di rumah sewa.kami sudah tidak tinggal sebumbung dalam beberapa minggu ini ujar pak haji.

Saya sudah lama mencium hubungan cinta mereka,ketika saya tanyakan isteri saya mengenai lelaki itu dia mulai melawan, dan mengatakan saya sudah tidak percaya padanya lagi,pada masa itu dia lari dari rumah(merajuk) ,kemudian saya mengambil keputusan menunggu masa yang tepat untuk menangkap mereka berdua,saya membawa ahli keluarga untuk menyaksikan kelakuan terkutuk mereka , kata pak haji.

Kedua suspek ditahan atas hubungan khalwat dan mengaku mereka menjalin hubungan cinta melalui laman media sosial facebook sejak beberapa bulan lepas.kami melakukannya atas dasar suka sama suka, kata Ah.

Sementara itu arwinsyah peguam pak haji mengatakan,hingga saat ini pak haji belum menarik surat report,mungkin kes ini akan berlanjut sampai kemahkamah,walaupun mereka sudah berpisah namun Ah masih isterinya yang sah

kami akan membuat gugatan cerai atas isterinya kepangadilan agama tambah Dede Arwinsyah.

Sementara itu kedua suspek Khalwat masih di tahan untuk menunggu keputusan sidang mahkamah hari ini di makassar. indonesia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah