SHOPPE

Terlajak Cantik Pun SUSAH !!5 Gambar Guru 22 Tahun Ini Jadi Sasaran Pelajar Lelaki Kerana Terlajak Cantik

Share:
Terlajak Cantik Pun SUSAH !!5 Gambar Guru 22 Tahun Ini Jadi Sasaran Pelajar Lelaki Kerana Terlajak Cantik

dtrim murah

Lagi-lagi seorang guru dari China menjadi sensasi kerana parasnya yang cantik. keranacantiknya, rakan-rakan gurunya menyebutnya "Professor Beauty".

Bei Mei Xie (22 tahun) adalah seorang guru baru di Huli Middle School di Xiamen. Ia menjadipenjaga kelas murid sekolah kelas 2 dan juga mengajar muzik untuk pelajar-pelajar kelas 1 disekolah tersebut. Kerana dia juga pernah belajar tari di universiti, maka ia juga mengajar tariantradisional dan moden kepada murid-muridnya.

dtrim murah

Setiap Mei Xie mengajar di kelas seni, para muridnya selalu bising dan tertawa. Tapi guru-gurulain tidak keberatan dengan kekecohan itu. Bahkan beberapa guru menyempatkan berhentiuntuk melihat bagaimana Xie mengajar di kelas. Ia selalu boleh mengendalikan para muridnyatanpa perlu menengking dan memarahi mereka.




Gaya mengajarnya amat mementingkan komunikasi yang sengit dengan para murid. Ia punselalu berusaha berhubung dengan para muridnya di banyak jejaring sosial. Kecantikannya initak dapat tidak membuatnya menjadi bahan pembicaraan di jejaring sosial Weibo tempat iamenerbitkan foto-foto menariknya.



dtrim murah

dtrim murah

dtrim murah


Walau dilabel hanya memanfaatkan kecantikannya dalam mengajar, namun ia membuktikanbahawa ia amat kompeten. Tahap kehadiran para pelajar di kelasnya amat tinggi kerana iamempunyai keupayaan komunikasi interpersonal yang boleh memotivasi muridnya untukselalu disiplin namun gembira.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  okketakni




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah