SHOPPE

Air Pancut Berirama di KLCC Yang Awesome

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Cerita Hari Jumaat 27 Dec 2013


Balik keje jer wife aku cakap nak jumpa customer dia di Tesco Ampang pukul 10.00 malam...emmm pukul lapan malam satu family kita orang gerak pegi ke Ampang....memandangkan masih awal lagi..anak aku bagi cadangan pegi jalan di KLCC.

Sebenarnya aku dah lebih 2 tahun tak pegi KLCC...masa aku pegi 2 tahun lepas...bersepah-sepah mat-mat dan minah-minah indon dok lepak kat dataran KLCC..terasa macam aku duduk kat indon pulak.. Bila kita lalu...dioarang punya tengok semacam jer....macam kita pulak jadi warga indon. Satu hal lagi..mat-mat bangla pun ramai..sama naik dengan geng indon.

Tu yang aku menyampah nak pegi KLCC...itu cerita 2 tahun lepas...masa aku pegi hari ni pulak tak ramai spesis-spesis warga indon dan bangla...mungkin sebab bukan hari sabtu atau ahad kot???

Masa aku sampai kat dataran KLCC...apahal aku tengok ramai sangat orang dok kerumun kat kolam pulak??....aku pun pegi dekat..perhhhhhh....air pancut berirama....terbaekkkkkkkk








































Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah