SHOPPE

Baju Sekolah Murah Tak Ingat

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler









Baru aku sedar..aku tak beli lagi baju sekolah anak-anak aku ni......kiranya last minute shopping la ni..hahahah.

Selalunya kita orang pegi beli kat Kedai Jimmy di pekan semenyih.....kedai dia simple jer..masih lagi kedai papan...mungkin sebab sewa murah kot atau kedai family dia turun temurun sebab tu dia jual murah.

Time aku ambil gambir..anak aku yang bongsu sibok nak jadi model dalam gambar..hahahah....lepas tu bila dia tengok abang dan kakak dia beli baju sekolah dia pun nak sama...untuk mengelakkan dari dia berguling-guling dalam kedai jimmy tu..terpaksalah kita orang beli something kat dia

Lokasi kedai ni sebaris dengan public bank di pekan semenyih...kalau tak tau..tanya jer orang kat situ kat mana Kedai Jimmy.....Jom terjahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh











Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah