SHOPPE

Lepak Dengan Kawan Ku Zaid Yaacob

Share:
Aku dah setting nak lepak dengan mamat ni di kedai mamak dekat dengan rumah ku ..hari selasa petang dalam pukul 6 ptg...bila aku sampai jer kat kedai mamak..aku pun kol lah si Zaid ni..ada lah dekat 10 kali aku kol......dia tak angkat pulak.......mungkin dia pengsan kot(atas katil).

So..malam tu dia kol ..dia cakap terbabas ptg tadi atas katil..hahahahah.....dalam kul 9.30mlm kami set jumpa kat kedai mamak...aku bawa famili aku sama.

Siapa Zaid ni???....lupa nak introduce kat korang...zaid ni sama-sama kerja dengan aku di KKTM Beranang..sekarang ni dikenali dengan nama MJII (Mara-Japan Industrial Institute).


Aku nak jumpa si zaid ni suruh dia setting balik vapor aku ni....apa tu vapor???...vapor tu rokok elektronik....hisap dah rasa tak best....jadi kena setting balik.



Si zaid pun bawa tool dia yang complete....tengok..dia tengah setting aku punya vapor.....terbaekkkkkkk



No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah