SHOPPE

Klip Video Seks Mirip Hanna Anisa Kini Tersebar

Share:

Klip Video Seks Mirip Hanna Anisa Kini Tersebar


MALANG Menimpa Hanna Anisa apabila video intim miripnya tular. Media sosial dikejutkan dengan rakaman video lucah milik seorang gadis dikenali sebagai Hanna Anisa yang sedang tular sejak semalam.

Nama gadis tersebut kini menjadi trending dan menduduki ranking teratas dalam carta pencarian Google sejak video tersebut tersebar di alam maya.

Memetik beberapa sumber, Hanna merupakan salah seorang alumni di Universitas Indonesia (UI) iaitu antara pusat pengajian terbaik negara tersebut.


Ketua multimedia dan komunikasi Universitas Indonesia (UI), Rifelly Dewi Astuti berkata, pihaknya telah membuat siasatan terhadap isu penyebaran video berkenaan dan mendapati ia adalah benar milik gadis berambut lurus itu.

Bagaimanapun, perkara itu dianggap sebagai tanggungjawab peribadi berikutan status Hanna bukan lagi pelajar di universiti berkenaan.


Sejak awal kemunculan video panas tersebut, netizen mendapati terdapat beberapa video dengan durasi berbeza. Ada yang dua minit dan lima minit. Kedua video yang tersebar itu disebut-sebut adalah Hanna, padahal tidak sedemikian.

Video berdurasi selama lima minit diketahui adalah FILEM PANAS yang dipercayai dibuat oleh pelajar SMA 1 Samarinda. Sementara versi dua minit, diketahui adalah Hanna Anisa.


“Hanna bukan lagi salah seorang daripada pelajar universiti ini. Oleh itu, segala akibat dan kesan daripada penyebaran video tersebut adalah terletak di bawah tanggungjawab dia sendiri,” kata Rifelly.

Dalam pada itu, Hanna mengakui amat terkejut dengan penyebaran video itu dan memberitahu ia disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Sejurus itu, pihak polis Jakarta telah menjalankan siasatan bagi mencari siapa penyebar video berkenaan selepas menerima laporan daripada gadis berusia 21 tahun tersebut.

Sementara itu, Hanna dilihat telah memuat naik satu posting permohonan maaf secara terbuka mengenai kejadian berkenaan menerusi laman Instagram.

“Hari ini nama saya telah tular di semua media sosial. Saya menyesal dengan apa yang telah berlaku. Saya mengaku salah dan memohon maaf.

“Sesungguhnya manusia tidak pernah terlepas daripada melakukan kesilapan,”tulisnya menerusi posting berkenaan.



Sumber :MYNEWSHUB.CC
#hanna
#hannaanisa


Penafian: Artikel ini datang dari web dari media. Sekiranya terdapat sebarang pelanggaran, sila hubungi kami untuk memadam



No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah