SHOPPE

5 Sebab Kenapa Lelaki Suka Perempuan Kurus

Share:
Cita rasa lelaki memang pelik, ada lelaki yang suka perempuan gemok, montel dan bagai-bagai lagi. Tetapi kebanyakan lelaki memang suka perempuan yang kursu,ramping dan berkulit putih. Lelaki kategori ni memang taste tinggi lah nampaknya. Kat bawah ni ada 5 sebab mengapa lelaki suka wanita yang kurus

Yang tak berapa nak kurus jangan terasa hati sebab ajal,maut dan jodoh adalah urusan tuhan. Jangan bimbang..:)

seksi


1. PEREMPUAN KURUS LEBIH KELIHATAN BERGAYA DALAM PEMAKAIAN PAKAIAN
Wanita yang mempunyai susuk tubuh badan yang kurus lebih bergaya jika mengenakan apa apa pakaian.Susuk tubuhnya yang sempurna dan lebih menarik akan membuatkan lelaki lebih tertarik kepasa perempuan kurus.Mereka yang kurus mempunyai tarikan yang lebih jika nak dibandingkan dengan perempuan yang berbadan chubby atau besar.


2. WANITA KURUS MUDAH DIANGKAT
Lelaki memanglah cerewet dalam memilih pasangan hidupnya ataupun kekasih.Perempuan yang kurus lebih mudah didukung berbanding perempuan yang gemuk.Sebab itu lelaki memilih untuk berdampingan dengan perempuan yang kurus.


3. LEBIH MENGANCAM DAN SEKSI
Perempuan yang berbadan kurus memiliki susuk tubuh badan yang sempurna.Dari atas sampai ke bawah semuanya nampak sempurna dan menarik.Bentuk yang sempurna akan lebih menarik perhatian si lelaki.


4. PEREMPUAN KURUS LEBIH LANGSING
Terdapat garis perbezaan antara kurus dan langsing. Wanita yang kurus mempunyai berat badan yang kurang untuk mempamerkan aset mereka seperti payudara dan punggung, manakala, wanita yang langsing mempunyai badan yang sihat dan memiliki ukuran badan yang sempurna seperti seorang model.


5. WANITA KURUS LEBIH NAMPAK MENGANCAM DI ATAS KATIL
Wanita kurus dan langsing mudah di atur ditempat tidur berbanding wanita gemuk. Jika anda inginkan wanita anda nampak mengancam di tempat tidur, cari lah wanita yang berbadan kurus.

Sumber : KarutKita

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah