SHOPPE

Set Tabita By Desi Damayanti SkinCare Original dan Tiruan

Share:
Tabita Original dan Tiruan

DAPATKAN SET TABITA YANG ORIGINAL DISINI



Satu hari ada sorang supplier ni dia ada call bagi tau dia ada stok yang banyak Set Exclusive Tabita Desi Damayanti Skincare Original. Dia cakap dia ambil sendiri produk ni di Jakarta, Indonesia. Bila ditanya harga untuk borong dia cakap RM130.00. Perhhhh ..murah giler Set Exclusive Tabita Desi Damayanti ni. Jadi dalam kepala otak dok fikir nak ambik banyak pastu nak jual dalam Facebook RM200.00. Fuhhh..tinggi betul angan-angan. Kalau jual RM200.00 dah untuk dekat RM70.00 kalau ditolak kos pos.

Tabita Original dan Tiruan


Jadi untuk menyedapkan hati, try beli satu kat supplier ni nak suruh bini pakai. Mana tau kot-kot boleh buat testimoni. Bila dah dapat Set Exclusive Tabita Desi Damayanti ni, nampak sebiji macam original dari segi beg dan packagingnya dah tu siap ada stiker hologram lagi. Lepas tu try google nak tau macam mana rupa Set Tabita Desi Damayanti yang tiruan.

Check punya check rupanya produk yang saya beli tu memang kompom tak original. Nasib baik wife tak pakai lagi. Kalau tidak ntah apa jadi muka dia. Set Tabita Desi Damayanti yang tak original atau fake ini memang bahaya sebab sesetengah tu dia letak merkuri dalam set tu. Kalau pakai kompom muka jadi macam alien.

Tabita Original dan Tiruan

Jadi saya pun buat sedikit research kat internet nak bezakan antara produk Set Exclusive Tabita Desi Damayanti yang original dan tiruan, supaya orang lain pun tak tertipu dengan produk tiruan atau fake ni. Kira jihad lah ni..hahahahah.

Beberapa blog saya tengok untuk menetukan kesahihan Set Exclusive Tabita Desi Damayanti original dan tiruan. Jadi, bagai mana kita nak tau sama ada Produk Set Tabita Desi Damayanti original dan tiruan? Mari kita lihat kat bawah ni.

Tabita Original dan Tiruan
Gambar kat atas ni adalah travel set tabita ada beg warna putih, pink dan biru. Jangan terpedaya ini semua poyo..makna nya travel set tabita ni semuanya face. Desi Damayanti Skincare belum atau tidak pernah mengeluarkan travel set tabita ni.

Tabita Original dan Tiruan

Gambar kat atas ni pulak memang face sebab terang-terangan toner dia jernih (kurang pekat ) berbanding dengan set tabita yang original.

Tabita Original dan Tiruan

Mari kita lihat packing dia pulak. Gambar kat atas kalau set tabita yang original bentuk dia macam kapsul dan set tabita yang fake seakan-akan segitiga.

Tabita Original dan Tiruan

Gambar kat atas ni pulak dari segi logo dan beg, beg tabita original mempunya kemasan yang baik berbanding dengan beg tabita fake atau tiruan. Logo pula tabita original shining dan terang dan tabita fake pudar tak bermaya...hahahahha

Tabita Original dan Tiruan

Gambar kat atas kalau tengok dalam beg, dinding beg bahagian dalam tabita tiruan adalah warna gelap atau hitam dan beg tabita yang original warna putih. Tapi jangan terpedaya sangat sebab sekarang ni beg tabita yang tiruan pun dah ada yang sama dengan tabita original. Berhati-hati yee


Tabita Original dan Tiruan

Yang ni memang susah nak bezakan antara tabita original atau tiruan. Sticker hologram yang tiruan mempunya corak yang berlainan dengan tabita original. Kena tengok betul-betul sebab sekali tengok memang tak perasan.

Tabita Original dan Tiruan

Cuba buka krim tabita pulak, tengok kat dalam apa isinya. Kalau tabita yang original warna krim lebih pekat dan nampak cantik mata memandang dan tabita yang tiruan atau fake sebaliknya.


Tabita Original dan Tiruan


Yang last ni yang best sikit. Kalau anda susah nak detect mana satu set tabita yang original atau tirual, gambar kat atas ni merupakan klimaks untuk menentukan set tabita yang original dan tiruan. Nampak tak???...POSKOD !!!. Set Tabita Yang tiruan atau fake memang tak de POSKOD...hahahah....Kantoiiiiiiiiiii. Jadi awas kepada penjual Set Tabita Tiruan atau Fake kerana kami dah tau mana satu original dan tiruan.



Tabita Original dan Tiruan

Pastikan anda tidak membeli Set Tabita Tiruan atau Fake...Takut nanti muka anda jadi macam alien...Haahahahhhh.....Harap info ini dapat membantu anda......Biar mahal asal muka tak jadi alien!!!

DAPATKAN SET TABITA YANG ORIGINAL DISINI


Sumber :
  1. intanurulfateha
  2. tabitaskincareskypark
  3. peejburhan
  4. salonzulaidah
  5. tabitasweetie







5 comments:

  1. Saat ini cukup banyak produk tabita yang palsu dijual bebas di internet. Lebih teliti lagi sebelum membeli.

    ReplyDelete
  2. terlalu banyak ciri-ciri produk tabita palsu, jadi bingung.

    ReplyDelete
  3. Kenali ciri-cirinya, jangan sampai membeli produk palsu.. jumlah produk palsu tabita sangat beragam.. Jangankan pengguna, penjual pun jadi dibuat bingung...

    ReplyDelete
  4. Memang membingungkan, gara-gara produk tabita palsu semua orang menjadi bingung. Jangankan penggunanya, sellernya pun ikuta bingung sebenarnya mana yang asli.

    ReplyDelete

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah