SHOPPE

Cara Untuk Besar Payudara Secara Semulajadi

Share:
Setiap wanita inginkan payudara yang besar,tegang,mantap dan lain-lain lagi yang sewaktu dengannya. Tipulah kalau wanita tak nak benda macam ni kan? Ikut petua dibawah ni tak rugi apa pun bukannya kena bayar.

tetek


Langkah 1
Ambil beberapa daun sirih, yang berwarna hijau, lebar dan masih muda kemudian beri minyak kelapa secukupnya pada daun sirih. Hangatkan menggunakan api lilin dan oleskan pada buah dada. Biarkan hingga kering dan gunakan secara berulang.

Langkah 2
Kupas setengah biji labu dan masak sehingga menjadi lembik. Remas labu tersebut ketika masih hangat. Kemudian, Oleskan pada seluruh payudara lebih kurang 20 menit. Lakukan 2 kali seminggu.

Langkah 3
Lulurkan putih telur pada sekeliling payudara dan biarkan kering semalaman. Buat 3 kali seminggu. Lalu bersihkan dengan menggunakan lap yang sudah di rendam dengan air hangat.

Langkah 4
Minum air kanji (air didih nasi) sebelum tidur malam.

Langkah 5
Kompres Payudara dengan air hangat, usap lembut dengan handuk kecil. Ambil beberapa kacang panjang, lalu tumbuk halus. Balurkan tumbukan kacang tersebut keseluruh permukaan payudara, dan diamkan kurang lebih 3 jam. Bersihkan payudara dengan air biasa. Lakukan langkah ini setidaknya 3x seminggu.

Sumber : karutkita


No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah