SHOPPE

Kisah Pembunuhan Oleh Mangsa Rogol

Share:
mangsa rogol

Siapa yang salah???...Mangsa rogol atau perogol???.Ini tindakan nekad seorang mangsa rogol yang membunuh anak majikannya demi untuk membalas dendam. Mungkin dia ni stress akibat dirogol dan telah bertindak diluar batasan.....

Ria 18 tahun pembantu rumah tangga yang telah membunuh bayi majikannya dengan kejam kezya natalia,ria nampak tenang menceritakan motif pembunuhan karena dendam akibat dirogol oleh majikannya.

rogol

ria: dulu masa saya bekerja di rumah keluarga erniati saya dirogol dengan suami kakak saya tempat berkerja,tiba tiba saja saya teringat kejadian itu dan sebenarnya saya masih menyimpan dendam atas perlakuannya pada saya,jadi saya terniat untuk membunuh bayinya kezya natalia.

Ria menjelaskan dia dirogol majikannya ketika petang,pada masa itu rumah erniati tempatnya bekerja sepi,dan ria disuruh untuk mengurut majikannya.waktu majikan meminta di urut saya sebenarnya menolak namun lelaki itu memaksa saya kemudian dia menarik saya masuk kedalam bilik,dan saya dirogol dengan paksa,kemudian saya cuba melawan namun lelaki itu lebih kuat.

Setelah saya dirogol saya cuba menelepon isterinya ,pada masa yang sama lelaki itu menampar,memukul dan cuba mengugut saya dan lelaki itu meminta supaya saya tidak menceritakan kejadian itu,ujar ria sambil menundukkan kepala dan menghapus airmatanya.

Kezya natalia yang sedang asik bermain di tempat tidur sambil menghisap puting susu,perasaan dendam itu tiba tiba datang dalam diri saya,waktu di tempat tidur itu saya melihat ada kain sarung dan selimut,kemudian muncul niat untuk membunuh bayi itu dengan membekap mulutnya dengan kain sarung.

Saya kemudian mengambil peluang itu lantas saya ambil kain sarung tersebut terus saya membekap mulut dan hidung kazya dengan menggunakan tangan kiri selama 15 minit,ketika saya bekap badan bayi itu meronta ronta dan kakinya menunjang keatas dan kebawah minta dilepaskan.

Setelah tidak ada perlawanan lagi ,baru saya lepaskan,ketika saya membuka kain itu kezya sudah menghembuskan nafas terakhir mulutnya berbuih dan membiru badannya berkeringat matanya separuh putih,kata ria ketika ditanya penyelidik kepolisian melayu deli,medan.kamis 23.04.2015

Ria menceritakan lagi setelah dia membunuh bayi itu ,ria terus mengganti pakaian kezya dan terus meminta tolong kepada jiran agar bayi itu dibawa ke klinik.

rogol

Ayah korban simon petrus yang dimaklumkan dengan taragedi yang menimpa anaknya itu terus membawa anaknya ke hospital untuk di bedah siasat ,setelah bedah siasat di lakukan simon petrus yang berada di ruang jenazah anaknya enggan memberikan keterangan tentang punca sebenar pembunuhan itu atas dasar dendam pembantunya ria.

Sumber : eberita

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah