SHOPPE

Khasiat Sperma Suami Untuk Tegangkan Payudara Isteri

Share:
Untuk tatapan orang yang dah berkahwin sahaja yeee...Teknik mudah untuk tegang kan payudara isteri tak perlu makan pil bagai untuk pejalkan payudara isteri.

tetek


Salah satu kaedah menegangkan payudara iaitu dengan menyapukan sperma suami ( bukan sperma teman lelaki) pada payudara selepas setiap kali wanita melakukan persetubuhan. Caranya ialah melumurkan sperma pada payudara, urut dan dibiarkan kering.

Saya pernah dengar air mani atau sperma juga digunakan untuk mencantikkan kulit muka. Caranya ialah sperma suami dilumurkan ke muka dan dibiarkan kering.

Dari segi syarak yang saya dengar, yang saya belajar sperma memang suci. Sebab itu terdapat sebuah buku yang dikarang oleh seorang ustaz yang ‘terkehadapan’ ilmunya menjawab soalan “…….kerana terlalu khusyu’, ketika melakukan hubungan biologi, saya (siisteri) tertelan air mani suami. Apakah hukumnya?”

Ustaz tersebut menjawab air mani adalah suci. Siti A’isyah menggerik (keruk) air mani yang lekat pada pakaian. Nabi saw tidak menegur dan tidak menagarahkan ia dicuci dengan air. Untuk keterangan lebih lanjut sila dapatkan penerangan dari ustaz-ustaz yang benar-benar pakar.

Saya tidak pasti samada soalan menggunakan istilah ter- atau menelan. Walau bagaimana pun jika ter- atau menelan hukumnya sama seperti sebagaimana A’isyah sekadar mengeruknya untuk menanggalkannya.

Setiap pasangan ada gaya dan kaedah-kaedah tersendiri ketika melakukan keperluan biologi. Saya tidak akan pergi jauh membincangkan secara terperinci satu-persatu. Bukan tempat dan masanya.


Bagaimana kekesanan melumurkan air mani dan mengurutkan pada payudara? Saya sendiri tidak pernah dengar.

Samada telur ayam komersial atau kampung. Kedua-duanya boleh digunakan untuk menegangkan kulit, samada kulit muka, kulit payudara atau kulit tubuh secara keseluruhan.

Ia digunakan sebagai bahan untuk mencantikkan kulit oleh pelbagai budaya dunia. Putih telur kaya dengan protin dan sesuai untuk kulit yang lembap. Kuning telur kaya dengan lemak termasuk kolesterol dan lecitin serta omega-3. Sesuai untuk kulit yang kering.

Anda boleh gunakan serentak untuk kulit yang biasa-biasa.

Anda boleh gaulkan 1 biji telur dengan oats dan 1 sudu jus limau nipis. Tempelkan pada wajah selama ½ jam. Lakukan 1 kali setiap minggu.

Begitu juga untuk payudara. Anda boleh gaulkan 1 biji pisang masak, 1 camca teh madu asli, 1 biji telur, 1 sudu besar Aloe Vera. Lenyek pisang dengan sudu dan adun semua bahan. Lumurkan pada payudara dan urut perlahan-lahan ke atas 20 kali dan pusaran pada setiap payudara lawan jam sebanyak 20 kali. Biarkan ramuan pada payudara selama ½ jam. Lakukan 1 minggu sekali.

Untuk yang bersuami anda boleh dapatkan bantuan suami untuk melakukan pada hujung minggu.

Saya dengar dari beberapa individu bahawa payudara yang tidak diusik oleh suami sampai ke tua menghasilkan payudara yang sentiasa tegang.

Individu-invidu lain pula memberitahu untuk menjadikan ia tegang sentiasa ialah dengan merangsangnya setiap kali melakukan hubungan biologi. Isteri terangsang apabila buah dan putting payudara diuli, urut dan sebagainya.

Jadi, mereka saran supaya lakukannya dengan penuh kasih sayang dan tanda berterima kasih kerana menjadi isteri yang solehah. Menurut mereka lagi, puting payudara mengalami ereksi ketika diuli, digentel dan sebagainya. Oleh itu darah dialirkan dengan lebih cekap kepada semua bahagian termasuk pada kulit.

Saya terima teori ini. Ia perlu ditambah dengan pemakanan yang sempurna, emosi secara keseluruhan yang baik. Darah yang ‘bersih’dari toksin berupaya membawa nutrien ke seluruh tubuh termasuk payudara.

Jadi pemakanan dan emosi serta nilai kerohanian yang baik membina persekitaran minda dan tubuh yang sihat.

Amalkan makan makanan yang berantioksidan, kurangkan gula dan makanan terproses, kurang/elakkan makanan bergoreng.

Keputusan tidak berlaku dalam sehari. Samada anda melumurkan air mani, telur, gabungan pisang dan ramuan herba atau gaya hidup holistik. Ia memakan masa. Lihat selepas 6 bulan dan usaha yang dilakukan perlu berterusan.

½ camca teh jus daun sirih atau 1 sudu besar daun senduduk ditumbuk lumat juga boleh dicampurkan dengan ramuan pisang di atas. 1 sudu besar kulit buah manggis kering yang dilumatkan juga boleh digunakan

Sumber : failhitam

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah