SHOPPE

Kecoh!!! Bella Dally Dikatakan Sengaja Tayang Buah Dada

Share:

Kecoh!!! Bella Dally Dikatakan Sengaja Tayang Buah Dada


Bella Dally Seksi


Sejak bercerai dengan Nazim Othman pada Mei lalu, ramai peminat yang ingin mengetahui perkembangan Bella Dally di Instagram.

Baru-baru ini, pelakon berusia 27 tahun itu telah memuat naik sekeping gambar dia sedang menikmati hidangan stik di sebuah restoran mewah di ibu kota dan ia telah mendapat perhatian 1.5 juta pengikutnya.

Bella Dally Cantik

Rata-rata mempersoalkan pakaian yang dipakai oleh pelakon drama Anak Merdeka itu yang menampakkan belahan dada disebalik tudung yang singkat itu.

Ehh, nampak dada ke???





Tidak kurang pula ada yang menasihati pelakon jelita itu supaya melabuhkan tudung yang dipakainya ataupun dengan lebih tepat menutup aurat dengan lebih sempurna supaya terhindar daripada fitnah terutamanya di laman-laman media sosial.



Ada inner lahh…





Namun begitu, ada juga antara pengikut setia Bella yang mempertahankannya dengan mengatakan Bella sebenarnya memakai inner yang memiliki warna seakan-akan warna kulitnya.

Meskipun gambar tersebut dibanjiri dengan komen-komen negatif, namun setakat ini Bella tidak memberikan sebarang respon berhubung isu tersebut.



Sumber: cempedakcheese
#bella
#belladally



Penafian: Artikel ini datang dari web dari media. Sekiranya terdapat sebarang pelanggaran, sila hubungi kami untuk memadam

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah