SHOPPE

Gila...Lelaki Kaya Sanggup Beli Seluar Dalam DJ Seksi Dinar Candy Dengan Harga RM14,000

Share:

Gila...Lelaki Kaya Sanggup Beli Seluar Dalam DJ Seksi Dinar Candy Dengan Harga RM14,000


Lelaki kaya mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen selepas berkongsi gambar seluar dalam terpakai milik pemuzik dan disc jockey (DJ) terkenal Indonesia, Dinar Candy yang dibelinya pada harga 50 juta Rupiah (RM14,000).

Dinar Candy



Menurut laporan Fin.co, gambar seluar dalam milik DJ seksi itu dikongsikan menerusi Instagram Bobby Stuntrinder membuat warganet mempersoalkan motifnya membeli pakaian dalam berkenaan.



 

Kenapa Dinar menjual seluar dalamnya?


Menjawab persoalan itu, DJ berkenaan menjelaskan dia bertindak demikian selepas tujuh bulan ‘poketnya kering’ akibat pandemik C0vid-19.


“Hai kalian, selama tujuh bulan saya tiada pendapatan tetap kerana C0vid-19 dan kuarantin. Jadi, saya mahu menjual beberapa barangan saya!


“Salah satu yang saya mahu jual adalah seluar dalam ini yang sudah pernah dipakai. Saya mahu jual dengan harga 50 juta Rupiah.


“Yang berminat, boleh WhatsApp pembantu saya. Nanti aku sertakan nombor telefonnya.


 

“Ini serius ya, saya tidak main-main. Terima kasih,” tulisnya di hantaran Instagram.


View this post on Instagram

siapa yang kangen suasana gini?

A post shared by Dinar Candy (@dinar_candy) on


Nak buat apa je dengan seluar dalam tu, Bobby?


Sumber: CARI,limaumanis.net

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah