SHOPPE

Akhirnya Giliran Fizz Fairuz Tampil Perjelas Isu Mesej Mesra Nakal Dengan Fara Mendoza Yang Kecoh Dilaman Sosial Hari Ini...

Share:
Akhirnya Giliran Fizz Fairuz Tampil Perjelas Isu Mesej Mesra Nakal Dengan Fara Mendoza Yang Kecoh Dilaman Sosial Hari Ini...

d-trim murah

Fizz Fairuz menjadi topik hangat hari ini di media sosial apabila Fara Mendoza mula mendedahkan perbualan beliau dan Fizz di aplikasi WeChat dimana aktor tersebut bersifat nakal memuji kemantapan susuk tubuh pelakon wanita itu dan berjanji untuk membelikan Fara beg tangan berjenama.

Susulan kes tersebut, Fizz Fairuz telah tampil membuat penjelasan lanjut bagi menjernihkan keadaan. Menerusi akhbar Berita Harian, Fizz menegaskan beliau sama sekali tidak mengenali wanita berkenaan.

Walaubagaimanapun, Fizz tidak menafikan beliau mempunyai akaun WeChat tetapi akaun tersebut yang didedahkan oleh Fara itu bukan miliknya selain menyatakan beliau tidak ada apa yang hendak disembunyikan.




Saya memang tak ada kena mengena dan jauh sekali mengenali wanita itu. Cerita itu memang tak munasabah langsung. Cuma saya kurang pasti apa motif dia buat begitu. Zaman sekarang memang siapa sahaja boleh mewujudkan akaun aplikasi sosial palsu. Kalau nak cerita diri saya sendiri dahulu memang saya jahat dan nakal tetapi kini dengan status sekarang tak perlulah nak cuba memporak-perandakan hidup saya.


d-trim murah

Kalau saya nak buat jahat sudah lama saya lakukan. Tapi niat saya saya berkawan itu perkara normal. Mulut saya sendiri ramai yang orang tahu jenis cakap lepas dan jahat. Saya sudah ada isteri dan anak, tak payahlah kot nak mereka cerita sebegini. Saya juga tak kisah orang nak kata dan pandang apa kepada saya. Memang ada yang tak kena mengena pun cuba nak mewujudkan unsur provokasi bukan bukan apabila timbul isu sebegini.

Kalau saya buat salah, tak mungkin saya akan sewenang-wenangnya angkat panggilan telefon wartawan. Jadi memang tak ada apa yang nak saya sembunyikan.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  akukekamu2015




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah