SHOPPE

Biodata Dan Profil Fara Mendoza Yang Seksi

Share:
Biodata Dan Profil Fara Mendoza Yang Seksi

d-trim murah

Biodata Dan Gambar Seksi Fara Mendoza| Biodata dan gambar Fara mendoza yang baru saja menimbulkan isu kontroversi melalui satu screenshot perbualannya dengan fizz farius.

Setelah isu itu menjadi viral fara mendoza tampil memberikan penjelas mengenai isu berkenan,Fara mendoza mengatakan niatnya untuk mendedahkan perbualan tersebut agar aktor itu sedar dan berhenti dan berhenti daripada terus mengumpannya dengan wang ringgit dengan tujuan yang tidak baik.

"Saya berkongsi perbualan itu di WeChat dengan tujuan supaya dia berhenti menganggu saya lagi. Saya tidak mahu dia terus mengumpan saya dengan tujuan untuk mengajak saya keluar.

"Dia juga ada mengambil gambar akaun bank peribadinya yang memaparkan sejumlah wang semata-mata ingin meyakinkan saya yang dia benar-benar mahu membelikan beg berjenama untuk saya dengan tujuan memikat hati saya,"

 

Bagai manapun fara Mendoza telah memadam status pendedahan berkenan setelah kawannya emma maembong memberitahu bahwa isu itu akan menimbulkan kotroversi.

Kata Fara, dia sendiri tidak tahu bagaimana pelakon lelaki itu mendapatkan akaun WeChat miliknya.




"Saya kenal dia ketika menemani Emma Maembong di set penggambaran Hantu Rumah Sakit Jiwa arahan Micheal Ang. Fizz Fairuz juga berlakon dalam drama tersebut.

"Selepas pulang itu, dia tiba-tiba add saya di WeChat dan cuba menghantar pelbagai mesej. Tetapi selepas saya muat naik gambar perbualan itu, dia ada hubungi saya dan minta saya buang segera status itu dan selepas itu tiada hubungi saya lagi," ujarnya.

Gambar dan biodata fara mendoza.

Nama: fara mendoza

nama panggilan: fara

umur: 25 tahun.

kelakuan: kelakar ,peramah dan suka makeup

filem; projek memikat suami sebagai nama (pet)










-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  okeinfo




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah