SHOPPE

Suami Saya Ibarat Melayan Saya Macam Mesin ATM

Share:
Suami Saya Ibarat Melayan Saya Macam Mesin ATM

d-trim murah


Mungkin ramai yang tidak mengenali nama "Hani Borhan", tapi bagi yang pernah mencuba Jamu keluarannya, sudah tentu nama ini tidak asing lagi.

Nama Hani Borhan semakin melonjak naik apabila dia berkongsi tips-tips kejayaan hidupnya di media sosial.




Namun disebalik kegembiraan atas kejayaan itu, terdapat cerita belakang tabir yang mengejutkan orang ramai.

Melalui perkongsian Facebook Hani Borhan, beliau menceritakan kisah hidupnya yang dengan satu posting bermula dengan ayat "Sebenarnya saya tak sangka hidup saya macam ini".


Di posting tersebut, Hani menceritakan duka hidupnya berpasangan dengan seorang mat dadah.

Menurut perkongsian itu juga, Hani juga berkata dia dilayan ibarat mesin ATM oleh suaminya.

Hani memberi nasihat kepada wanita-wanita di luar sana supaya tidak mengikut jejaknya berpasangan dengan seorang mat dadah. - Siakapkeli.my



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  portalpilihananda2015




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah