SHOPPE

Wak Doyok ? Siapa Dia Sebenarnya Sebelum Menjadi Popular Pasti Buat Anda Sedar Akan Hakikat Kehidupan

Share:

Wak Doyok ? Siapa Dia Sebenarnya Sebelum Menjadi Popular Pasti Buat Anda Sedar Akan Hakikat Kehidupan

d-trim murah

Mat jambang ? Mat apa lagi . Pelbagai gelaran wak doyok dapat setelah popular . Namun siapa sangka disebalik kemesraannya itu ada cerita ajaib berlaku dalam kehidupan sebelumnya yang membuatkan dia lebih kuat pada hari ini dan insyaAllah akan datang .




“Aku pernah menjadi buruh kasar..”
Screen Shot 2015-08-09 at 1.14.36 AM

    Ingat aku 7 tahun 2008 dulu aku pernah susah ya Allah saja yang tahu. Bagai mana kehidupan yang bergitu sempit sampai kawan-kawan semua meninggalkan aku disebabkan aku telah jatuh miskin dan di buang kerja. Aku pernah menjadi buruh kasar di port klang menurunkan kereta mewah 3 hari tak tidor dengan gaji rm5 satu jam. Kereta GTR35 ini lah 1st time aku pernah bawah turun dari kapal.

Tanam hidup untuk berubah
Screen Shot 2015-08-09 at 1.25.29 AM

    Orang tak tahu kehidupan aku sebelom ini pernah susah yang orang tahu hanyalah bercakap yang tidak betul kutuk,dengki,maki dari semua itu lah aku membuat kan jati diri aku untuk terus berubah. Aku dah tak mahu menjadi susah lagi aku tanam kan hidup aku untuk berubah dan terus kan kehidupan aku seterusnya.

BACA : Wak Doyok Buat Perempuan Mahu Nenennya


BACA : Gaya Rambut Terbaru Bekas Isteri Sultan Brunei Azrinaz Mazhar Jadi Perhatian


BACA : Rupanya Inilah Sebab Kenapa Azrinaz Mazhar Hakim Dicerai Sultan Brunei


Pernah kerja sebagai kelindan lori bawa barang kilang
Screen Shot 2015-08-09 at 1.17.21 AM

    Hari demi hari aku lalui liku-liku yang amat pahit disebab kan aku kehilangkan kerja tapi aku tidak patah semangat untuk aku terus mencari kerja baru lalu aku dapat kerja sebagai seorang kelindan lori satu 1 tan membawak barang2 untuk kilang. Tatapi kerja itu hanyalah contrak sahaja apabila tamat nya contrak aku tiada kerja lagi. Pada masa itu aku kerja jugak sekadar ambik upah buat rumah,potong rumput dan membaik pulih vespa.

“Allah itu maha agong..”
Screen Shot 2015-08-09 at 1.15.27 AM

    Allah itu maha agong dan kaya aku berdoa tak putus2 hingga lah dia bagi petunjuk untuk aku menjadi sekarang ini semua telah di takdirkan oleh nya. jadi aku harap kepada followers aku yang telah follow aku pada tahun 2010 sejak 1st time aku buat ig ini mereka tahu lah jalan hidup aku macam mana dan pernah aku cerita kan jalan hidup aku niat aku nak buat kan mak ayah aku bahagia mereka dah berusia apa yang boleh buat hanya lah membuatkan mereka bahagia itu saja sebagai anak.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  anakganu2015




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah