SHOPPE

Betul ke? Fara Mendoza dakwa digoda Fizz Fairuz dalam WeChat

Share:
Betul ke? Fara Mendoza dakwa digoda Fizz Fairuz dalam WeChat

Betul ke?, Pelakon baru dakwa digoda oleh Fizz Fairuz dalam WeChat. Gara-gara tidak tahan dengan sikap pelakon Fizz Fairuz, aktres baharu Fara Mendoza tekad mendedahkan sikap Fizz yang cuba memikatnya menerusi perbualan menerusi aplikasi sosial WeChat.

fara mendoza bogel

Fara Mendoza, 25, berkata, niat sebenar dia mendedahkan perbualan tersebut supaya aktor itu sedar dan berhenti daripada terus mengumpannya dengan wang ringgit dengan tujuan yang tidak baik.




"Saya berkongsi perbualan itu di WeChat dengan tujuan supaya dia berhenti menganggu saya lagi. Saya tidak mahu dia terus mengumpan saya dengan tujuan untuk mengajak saya keluar.

"Dia juga ada mengambil gambar akaun bank peribadinya yang memaparkan sejumlah wang semata-mata ingin meyakinkan saya yang dia benar-benar mahu membelikan beg berjenama untuk saya dengan tujuan memikat hati saya," ujarnya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini, pada Selasa.

fara mendoza telanjang

Fara berkata demikian ketika diminta mengulas tentang paparan skrin perbualannya bersama aktor Fizz Fairuz yang menjadi viral di blog-blog hiburan dan laman sosial pagi Selasa.

Bagaimanapun, Farah menyedari tindakannya itu sebagai satu kesilapan selepas diberitahu oleh rakannya Emma Maembong selang beberapa minit dia memuat naik statis berkenaan di WeChat.

"Saya muat naik sekejap sahaja di WeChat dan selepas itu kawan saya Emma Maembong hubungi saya suruh buang kerana akan menimbulkan kontroversi.

"Selepas itu saya padam gambar dan status tersebut dan saya tidak ada muat naik di mana-mana Instagram seperti yang dikatakan di dalam gosip itu," ujarnya.

Ketika ditanya tentang perkenalannya dengan aktor itu, Fara berkata, dia mengenali Fizz ketika menemani Emma Maembong di lokasi penggambaran drama Hantu Rumah Sakit Jiwa.

Kata Fara, dia sendiri tidak tahu bagaimana pelakon lelaki itu mendapatkan akaun WeChat miliknya.

"Saya kenal dia ketika menemani Emma Maembong di set penggambaran Hantu Rumah Sakit Jiwa arahan Micheal Ang. Fizz Fairuz juga berlakon dalam drama tersebut.

"Selepas pulang itu, dia tiba-tiba add saya di WeChat dan cuba menghantar pelbagai mesej. Tetapi selepas saya muat naik gambar perbualan itu, dia ada hubungi saya dan minta saya buang segera status itu dan selepas itu tiada hubungi saya lagi," ujarnya.

Fara sebelum ini ada membintangi beberapa filem dan telefilem antaranya Stiletto Merah, Projek Memikat Suami dan Suamiku Encik Sotong.

Fizz Fairuz sebelum ini pernah mengejutkan dunia hiburan selepas bertunang dengan individu yang dipercayai isteri orang sebelum dia mengambil keputusan mendirikan rumah tangga dengan pelakon Almy Nadia.

Sementara itu, mStar Online cuba menghubungi Fizz Fairuz untuk mendapatkan penjelasan dan dia meminta untuk menghubunginya kemudian



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah