SHOPPE

Gadis dirogol tiga lelaki

Share:
Gadis dirogol tiga lelaki

gambar hiasan


SUBANG JAYA - Tindakan seorang gadis berusia 15 tahun menerima pelawaan tiga lelaki untuk bersiar-siar mengundang padah apabila dia dirogol secara bergilir-gilir di sebuah hotel di sini, baru-baru ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 malam, mangsa  dikatakan duduk di tingkat bawah sebuah pangsapuri di Petaling Jaya sebelum didatangi tiga lelaki termasuk satu pasangan kembar.

Sumber berkata, suspek bersembang selama beberapa jam dengan mangsa sebelum mengajaknya bersiar-siar menaiki sebuah kereta jenis Myvi.




Mangsa bersetuju dan dibawa ke sebuah hotel di Subang Jaya kira-kira jam 4.15 pagi, suspek mendaftar masuk dan membawa mangsa ke sebuah bilik.

“Tiba di bilik, seorang daripada suspek terus membuka baju serta seluar mangsa, sementara dua rakan suspek menunggu di luar,” katanya.

Setelah selesai, pasangan kembar yang menunggu di luar pula masuk dan merogol mangsa secara bergiir-gilir tanpa belas kasihan.

“Kesemua mereka tidak mempedulikan jeritan mangsa, disebabkan tidak bermaya mangsa tidak mampu melawan perbuatan suspek terhadapnya,” kata sumber itu.

Mangsa kemudian membuat laporan di Balai Polis Subang Jaya, polis berjaya memberkas ketiga-tiga suspek untuk tindakan selanjutnya.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli ketika dihubungi Sinar Harian memberitahu pihaknya ada menerima laporan daripada mangsa.

Tangkapan dibuat terhadap ketiga-tiga suspek namun selepas beberapa hari, mangsa menarik balik laporan dibuat.


-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sinarharian




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah