SHOPPE

Inilah Dia Suami Dan Madu Zarina Zainuddin Yang Telah Disembunyikan Sejak 21 Tahun Yang Lalu

Share:
Inilah Dia Suami Dan Madu Zarina Zainuddin Yang Telah Disembunyikan Sejak 21 Tahun Yang Lalu

dtrim murah

Dramatis terkenal, Zarina Zainuddin akhirnya telah mendedahkan identiti suami yang
dikahwininya 21 tahun lalu sekaligus menamatkan tanda tanya yang berlegar dalam
kalangan para peminat selama ini.....

Pendedahan yang dilakukan dalam satu majlis kenduri doa selamat pada hujung
minggu lepas di kediamannya di Subang Jaya kerana pelakon berkenaan tidak sanggup
lagi menyembunyikan gerangan suaminya dan madunya iaitu Datin Seri Noorhasimah
Mohd Noor......




“Saya tidak mencari publisiti murah dengan mendedahkan identiti mereka berdua di
media massa. Niat saya untuk mengelakkan fitnah dan cerita kurang elok tentang
status saya selepas ini.......

“Sebenarnya saya hanya berkahwin dengan seorang lelaki saja dalam hidup iaitu Datuk
Seri Dr Abdul Raihan Wan Jaafar ketika berusia 22 tahun. Hanya dia suami saya dunia
akhirat,” katanya......

Pada permulaan madunya agak kurang bersetuju apabila dirinya menyuarakan hasrat
untuk memperkenalkan suami dan keluarga besar mereka, namun wanita itu akhirnya
memberi kebenaran selepas beberapa kali berbincang......

Perkahwinan Zarina dengan ahli perniagaan berkenaan dikurniakan empat cahaya
mata iaitu Muhmmad Razil Azrai, Muhammad Raizal Azrai, Muhammad Naim Azrai dan
Muhammad Adam Azrai......











-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  isuhangaterkini




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah