SHOPPE

KENANGAN PAHIT MAWAR FAREEDAMA

Share:
KENANGAN PAHIT MAWAR FAREEDAMA

#Siapa sangka di sebalik kejayaan yg dikecapi oleh Mawar, isteri kpd pelakon kacak Fizo Omar ini rupanya terselit seribu satu kisah duka diawal perniagaannya.

#Menurut Mawar, dia terpaksa mengorbankan waktu remaja semata-mata bagi mmbantu keluarga mengembangkan perniagaan tudung Fareeda yg pada awalnya langsung tidak dikenali ramai. Bruntung Fizo Omar dpt isteri segigih Mawar ini kan???

dtrim murah


Bakat Dlm Fotografi


#Bercakap kpd media, Mawar mengakui jawatan Pengarah Fareeda Global Resources Sdn Bhd yg digalas kini hasil titik peluh ibunya & keluarga yg tidak kenal erti penat lelah bagi memastikan prniagaan dikenali...

#Mula melibatkan diri di dlm bidang fotografi seawal umur 15 thun ternyata mmberi klebihan buat dirinya utk bergelar model tudung. Bakat dlm bidang peragaan dimanfaat sepenuhnya apabila dilantik duta tudung Fareeda oleh ibunya sndiri...

#Saya masih ingat, pd prtengahan thun 2006 ibu mula berjinak-jinak menjahit tudung di rumah kami yg terletak di Permatang Pauh, Pulau Pinang....

#Pd mulanya ibu mmulakan perniagaan menjahit tudung yg ditempah kawan-kawan & saudara mara.

#Saya msih ingat, saya jadi model tudung ibu sndiri kerana kwan saya dri Pulau Pinang tidak dapat datang sesi fotografi.

#Saya terpaksa jadi model  & Alhamdulillah, pngalaman belajar mengenai fotografi mnyebabkan saya tidak bermasalah utk bergaya hadapan kamera.....


Meniaga Tudung Di Giant



#Menurut Mawar lagi, dia terpaksa memikirkan & menggunakan pelbagai kaedah bagi meningkatkan jualan tudung Fareeda agar lebih dikenali.

#Saya bkn dilahirkan terus senang, apa yg kami kecapi skrg adalah hasil usaha drpd keperitan masa lalu.

#Bukan senang berada di tahap ini, pelbagai rintangan terpaksa dihadapi. Walaupun mempunyai butik sendiri, saya turun padang jual sendiri tdung Fareeda di Kompleks PKNS Shah Alam...

#Saya sendiri bawa barang & stok tudung kerana pekerja tidak cukup. Saya pernah jual tudung di pasar raya Giant Seksyen 13, Shah Alam...

#Kata orang nk seribu daya, taknak seribu dalih. Kisah Mawar ini wajar dijadikan inspirasi buat remaja yg mahu berjinak dlm bidang peragaan & perniagaan tudung. Khabarnya Mawar bakal tampil dgn koleksinya sendiri yg bakal menemui pasaran pada tahun ini.......


-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  hairanmetroll




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah