SHOPPE

Klip Video Aksi 'Asmara' Guru Terbongkar Selepas Ditonton Pelajar Sendiri

Share:
Klip Video Aksi 'Asmara' Guru Terbongkar Selepas Ditonton Pelajar Sendiri


Kerana leka memadu asmara, seorang pengetua dan guru di sebuah sekolah tidak menyedari bahawa perlakuan mereka itu telah direkodkan oleh pelajar yang kemudian memuat naik video rakaman berkenaan dalam YouTube.




Perkara berkenaan terbongkar akhirnya selepas video bunyi rengekan Graham Daniels, 51 tahun, serta guru wanita terbabit, Bethan Thomas, 37 tahun, ditonton oleh pelajar mereka sendiri.

Susulan perlakuan tidak senonoh mereka berdua yang berlaku di pejabat Daniels, satu inkuiri disiplin telah diadakan dan jika didapati bersalah, mereka boleh disingkirkan daripada jawatan terbabit.

Selain itu, pendaftaran mereka sebagai pengajar juga boleh ditarik balik. Kejadian itu berlaku di sekolah Bryntawe Comprehensive di Swansea, Britain.

Menurut pegawai daripada jawatankuasa gerak kerja pendidikan, Louise Price, kedua-duanya mempunyai hubungan meskipun Daniels sudah berkahwin.

“Perlakuan seks itu telah dirakamkan oleh pelajar yang kemudian berkongsi dengan pelajar lain.

Perbuatan ini jelas tidak boleh diterima antara dua pengajar profesional di kawasan sekolah ketika pembelajaran,’’ katanya.

Jelas Price, apabila mengetahui video berkenaan dimuat naik dalam media sosial, Daniel kemudiannya segera memanggil pelajar itu ke rumahnya dan meminta dia menarik balik rakaman video terbabit.

- Klip Video Seorang Guru Dan Pengetua Akhirnya Terbongkar -

Pelajar itu akur dan berbuat demikian. Namun sesi pendengaran kes itu bersambung pada waktu yang akan ditetapkan kemudian. - Agensi




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah