SHOPPE

Isteri Kantoi Kahwin Lain Tanpa Cerai Suami Naik Hantu Sebar Gambar Bogel

Share:
Isteri Kantoi Kahwin Lain Tanpa Cerai Suami Naik Hantu Sebar Gambar Bogel



Isteri Kantoi Kahwin Lain Tanpa Cerai Suami Naik Hantu Sebar Gambar Bogel|Gambar bogel seorang wanita yang di sebarkan oleh seorang lelaki yang menamakan dirinya johan  kini beredar di laman media facebook sejak semalam.

Dimana gambar gambar tersebut di muat naik sekitar jam 10 malam sabtu 28.11.2015 ,aib yang sangat memalukan bagi seorang wanita karena menampakkan organ intim wanita itu tanpa di edit sedikit pun.




Setelah media menanyakan hal tersebut ternyata wanita dalam gambar adalah isterinya sendiri,apabila di tanya mengapa mengaibkannya,johan berkata

"Dia isteri saya telah menipu saya ,saya bekerja di malaysia untuk mencari nafkah,eh dia enak enakan dengan jantan lain.

Saya tahu dia sudah berbuat curang dari orang lain karena gambar bogel itu orang lain mengirimnya kepada saya,setelah saya tanya,isteri saya juga sudah menikah di kerinci dengan lelaki lain",kata johan yang berasal dari sulawesi bekerja di malaysia

Saya akan tuntut dia karena,menikah tanpa sepengetahuan saya,sedangkan kami sudah menikah secara resmi dan belum pernah ada talak di jatuhkan kepadanya".Sambung johan.

Gambar yang di sebarkan oleh johan mendapat berbagai tanggapan natizen,mereka juga menyarankan agar johan segera memadam gambar tersebut karena ia sangat memalukan,

Natizen juga cuba mengancam johan dengan hukuman undang undang negara karena sengaja mengaibkan isteri,namun johan tetap bersikeras.

"Saya tau seperti itu dan saya akan menanggungya,saya tidak takut di penjara,kalian belum kenal saya,nasib kejadian berlaku di sana kalau disini saya masukkan mereka kepenjara katanya menjawab komen natizen"




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah