SHOPPE

Kerani Sekolah Agama Dirogol Sebelum Dijerut Sampai Mati

Share:
Kerani Sekolah Agama Dirogol Sebelum Dijerut Sampai Mati


Kerani Sekolah Agama Dirogol Sebelum Dijerut Sampai Mati|Seorang jiran yang perihatin membuat aduan kepada talian 999,mengatakan bahwa jiran beliau tidak keluar rumah di alamat n0 85 taman setia kasih jalan sg Terap bkt pasir muar.

Tidak lama selepas itu KBSJD dan team siasatan sampai ketempat kejadian rumah mangsa merupakan rumah teres biasa yang mempunyai 3 bilik.



Siasatan awal

Dalam kejadian di dapati kereta mangsa jenis honda civic dalam keadaan hisup dan pintu kereta bagian pemandu terbuka serta pintu hadapan rumah juga turut terbuka.

Apabila Team masuk kedalam rumah menjumpai mangsa dalam keadaan terbaring di hadapan pintu bilik dalam keadaan separuh bogel.

Dipercayai mangsa di jerut di bagian leher dengan menggunakan tali pengikat langsir dan seluar dalam dijumpai di atas badan mangsa,mangsa juga di percayai di rogol.




Selain dari pada itu terdapat juga tompokan darah di atas lantai berhampiran dengan mangsa dan serangkai kuncin.

Di tempat kejadian tidak di jumpai sembarang barang milik mangsa seperti bag tangan,telefon bimbit dan juga dokumen diri milik mangsa.

Team forensik Muar dan pihak K-9 telah dihubungi untuk membantu dalam siasatan.Beberapa jiran berdekatan rumah mangsa telah dipanggil untuk ditemubual.

Dipercayai mangsa adalah Nurul Shahira Bte Mohamed Yatim berumur 29 tahu bekerja sebagai kerani sekolah agama sg raya.bkt pasir,muar

Motif sebenar kejadian masih belum diketahui
Siasatan masih diteruskan.PDRM.






-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah