SHOPPE

Potong Dan Masak Kemaluan Lelaki Yang Rogol Isteri Yang Baru Dinikahi

Share:
Potong Dan Masak Kemaluan Lelaki Yang Rogol Isteri Yang Baru Dinikahi




Potong Dan Masak Kemaluan Lelaki Yang Rogol Isteri Yang Baru Dinikahi|Dendam seorang suami bernama rudi yang masih berumur 23 tahun  dan baru berkahwin benar benar menggemparkan tanah air. ia tidak hanya membunuh perogol isteri yang baru di nikahinya,malah ia juga memotong dan memakan kemaluan lelaki berusia 25 tahun yang dipercayai merogol isterinya yang berusia 20 tahun.

Rudi yang berasal dari lampung indonesia mengaku bahwa dia sangat sakit hati karena mangsa telah merogol isterinya,dendam saya bermula sejak saya melihat isteri terauma.selepas say jumpa dia saya terus tikam perutnya selepas itu saya memotong kemalauannya dengan beberapa potongan kecil,kemudia saya masak dengan sayur lalu saya makan,katanya saat membuat pengakuan di balai polis 16.11.2015




Pembunuhan itu terjadi pada minggu petang 4.10 .2015 di kampung panumangan lampung,sekitar jam 8 malam,setelah sipelaku melakukan pembunuhan dia melarikan diri dengan isterinya,dan baru semalam di tahan oleh pihak polisi selepas membuat siasatan.

“Petugas menangkap dua orang, dasar pembunuhan karena pelaku sakit hati istrinya sudah diperkosa oleh korban,” kata Kapolda Lampung Brigjen Edward Syah Pernong.

Dipahamkan pembunuhan tersebut dilakukan dengan secara terancang,dimana awalnya sipelaku menyuruh isterinya berlakon pura pura menelpon mangsa,dan mengaku ingin menumpang taxi korban.korban yang bekerja sebagai pemandu taxi tidak curiga dengan sepasang suami isteri yang ingin di tumpangnya.

Diperjalanan si pelaku menusuk pisau yang telah di sediakan kebagian perut mangsa.

Pasangan yang ditahan berhubung pembunuhan itu mendakwa lelaki tersebut sebagai perogol isterinya dan mengaku melakukan jenayah itu selepas mendapati isteri yang baru dinikahinya tidak mempunyai dara.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah