SHOPPE

“Saya tak bercium, tak kena pun, bunyi saja yang lebih” – Izara Aishah

Share:
“Saya tak bercium, tak kena pun, bunyi saja yang lebih” – Izara Aishah

NAMPAKNYA filem terbaru lakonan Izara Aisyah yang berjudul Sinaran arahan Osman Ali bakal membuatkan nama gadis ini menjadi sedikit panas.

video seks Izara Aishah bogel


Mana taknya, baru-baru ini, Izara dikatakan ada melakukan aksi bercium di dalam filem tersebut. Haa, dah confirmlah akan jadi bualan kan?




Bagaimanapun, Izara menafikan perkara berkenaan dan memberitahu dia tidak melakukan adegan tersebut. Ianya hanyalah helah kamera semata-mata.


Saya tak cium dan tak kena pun, tetapi bunyi ciuman sahaja yang lebih. Biasalah dalam lakonan akan menggunakan camera trick untuk menunjukkan perkara tersebut betul-betul berlaku.

Bagaimanapun, pelakon yang sedang dilamun cinta dengan anak tiri Dato’ Siti Nurhaliza ini tetap bimbang mengenai reaksi masyarakat berhubung perkara berkenaan.

Saya okay sahaja ketika melakonkan babak tersebut tetapi masih memiliki sedikit kerisauan dengan maklumbalas negatif penonton. Saya harap penonton faham dan tidak menghukum, kerana saya memang tidak mencium Syarif.


Tak apalah Izara. Dah namapun berlakon, takkan pengarah nak suruh pelakon buat adegan yang bukan-bukan. Betul tak?

Sumber: Media Hiburan




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah