SHOPPE

GADIS CANTIK INI CABAR LELAKI UNTUK MENGHAMILKANNYA DENGAN HADIAH RM2090

Share:
GADIS CANTIK INI CABAR LELAKI UNTUK MENGHAMILKANNYA DENGAN HADIAH RM2090 !

awek bogel


Seorang gadis cantik dan seksi menggemparkan dunia maya dengan satu status yang mencabar kejantanan lelaki.gadis berasal rumania itu menyataan dirinya akan membayar wang upah sebanyak £350(RM2090) bagi lelaki yang boleh “menghamilkannya”, Sabtu lepas.

Pemerhatian umum mengetahui, Andelina Albu (25) berasal dari Rumania itu dalam akaun Facebooknya mengatakan “daripada membuang masa pada hubungan yang tak jelas, dia akan membayar £350(RM2090) bagi mana-mana lelaki yang boleh membuatnya hamil dan memiliki anak”….

#Dalam akaun facebooknya juga mengatakan dirinya tidak tertarik membina hubungan dengan mana-mana lelaki ataupun memiliki suami, kerana menurutnya lelaki itu sangat kasar…..




#Namun dalam kenyataannya itu dia tidak meletakkan sembarangan syarat dalam memilih lelaki yang mampu menghamilkannya dia hanya inginkan lelaki yang haruslah berpotensi memberikannya anak dan juga sihat dari sebarang penyakit…..

#Untuk sesiapa yang berminat bolehlah kadar segera menemui Adelina dan menyiapkan dirinya melakukan ujian kesihatan. “Aku sudah dewasa, aku mahukan seorang anak perempuan – bukan seorang lelaki”.katanya….

#sudah tentu status Adelia menjadi perhatian mendapat respon sejumlah lelaki yang sangat bersedia menerima cabaran tersebut. Salah seorangnya adalah dari akaun bernama Petru Manescu yang mengatakan “Aku tertarik, di mana dan bila?:”

#Namun ada juga sejumlah gadis memberikan nasihat kepada Adelia, seperti dari akun Aluna Jalea “Aku sangat suka dengan caramu, aku harap kau benar-benar berhati-hati dalam menerima lelaki”…

#Melihat banyaknya respon yang masuk ke dalam facebook Adelia lalu ia membalas kepada mereka dengan mengatakan “Setakat ini aku belum melihat anda serius, anda di lihat hanya nak bermain-main saja”…..




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah