SHOPPE

ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI

Share:
ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI



ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI, MIRI – Seorang wanita telah ditiduri oleh seorang lelaki lain kerana menyangka lelaki itu adalah suaminya.

Lapor China Press, dalam kejadian yang berlaku pada malam Ahad lalu, suspek telah menyelinap masuk ke dalam bilik tidur di mana mangsa yang berusia 31 tahun sedang tidur nyenyak. Tanpa menyedari kehadiran suspek kerana rumah tersebut terletak di hujung taman dan tidak berlampu kerana tiang lampu jalan kebanyakan rosak. isteri
Difahamkan, suami mangsa kebiasaannya keluar minum bersama dengan rakannya ketika kejadian dan pulang lewat pagi.




Suspek yang berusia 34 tahun mula mencumbui dan menanggalkan pakaian mangsa. Mangsa yang dalam keadaan mengantuk (atau kesedapan) bagaimanapun tidak membantah tindakan lelaki itu kerana menyangka perbuatan itu dilakukan oleh suaminya sendiri tanpa membantah sebarang perlakuan suspek itu sehingga selesai melakukan hubungan seks itu.

Alangkah terkejutnya suaminya yang pulang dari minum melihat suspek yang sedang ‘kekenyangan’ berbaring tanpa seurat benang bersama dengan isterinya. Dimana suspek tidak sempat nak melarikan diri. Si suami terus menangkap dan mengikat suspek sebelum menyerahkannya kepada polis.

Manakalanya, isterinya dibawa ke Hospital Miri untuk pemeriksaan dan laporang polis telah dibuat oleh suaminya. Kes pecah rumah dikatakan kerap berlaku di kawasan tersebut dan kurang mendapat perhatian daripada pihak berkuasa.

Bagaimanapun, kisah kejadian yang menimpa wanita itu itu menimbulkan keraguan netizen yang sukar mempercayai dakwaan mangsa terbabit.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah