SHOPPE

Aruni Ashikin Sudah murtad

Share:
Aruni Ashikin Sudah murtad




Aruni Ashikin Sudah murtad | info ini cukup mengejutkan sebenarnya satu sumber mengatakan bahwa aruni ashikin sudah murtad dan buka islam lagi .

Aruni ashikin dah murtad so dia tak kisah pun buat benda macam nie,dia buka islam lagi sekarang, dia murtad mase dia kawen dulu,lepas nie semua orang jangan kesah pasal dia dia bukan muslim so tak payah kita nasihat dia.





apa yang kami dapat dari sumber Sebenarnya cerita mengenai aruni ashikin sudah pernah di viralkan pada awal tahun namun tidak ada siapa ambil kisah dan pandang mengenai kes dia.

Pernah sekali di instagram ada satu individu mendedahkan aruni ashikin sudah murtad,dimana pendedahan itu di nyatakan oleh kawan satu sekolah aruni sendiri,namun isu itu dikatakan sebagai fitnah terhadap aruni yang berlakon baik di depan ramai.

Difahamkan selain dari pada itu aruni pernah mendapat satu tekanan emosi selepas cerai dengan suaminya, sumber juga berkata aruni yang bekerja gov di buang kerja sebab masalah tatatertiban.

Ade kwn die ckp die shot sikit lpas kene cerai,Die keje gov dlu kan.. kene buang sbb masalah tatatertib.. kwn die jgak bgtaw kt komen.. tp xde spe kesah.. skrg?? Bile die updated psl ustaz Y tu?? Bru org prasan die. Mls layan btine mcmni.. die dh xkesah da. Kite bt ape pon die xksah.. esok mati, campak jedlm longkang. Hahaha

Pasal fmily die, dlm acc die ade brpe, die mnipu ke x,amie oeg tw.. skrg kes da viral.. dgr cte, die da buat fake acc tuk bekap diri die.. die dh takut kottt.. fake acc tu ckp die kene fitnah lah, apelah.. sedangakn mase bulan april haritu die ade updated vdeo.. die bgtaw semue yg die ni bkn fake.. ade.. ori.. sbb ade org ckp die fake, scammer. Mybe videotu die dh delete.kisahnya.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah