SHOPPE

Dah Tak Tahan Sangat, Pasangan Bertunang Ditangkap Khlawat

Share:
Dah Tak Tahan Sangat, Pasangan Bertunang Ditangkap Khlawat




Tak Tahan , Pasangan Bertunang Ditangkap Khlawat|Alor Setar: Mereka sudah bertunang dan dijangka melangsungkan perkahwinan bulan depan, namun akibat terikut dengan hawa nafsu, mereka sanggup bersekedudukan di sebuah hotel murah di Jalan Pegawai, sebelum dicekup berkhalwat dalam operasi Ops Gejala Sosial malam kelmarin.




Pasangan berusia 30 dan 34 tahun itu dicekup pada jam 12.30 tengah malam oleh sepasukan anggota Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK) ketika berdua-duaan dalam bilik di tingkat bawah hotel dua tingkat itu.

Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa dan Undang-Undang JAIK Syeikh Mohd Roshidi Mahmud berkata, pihaknya membuat pemeriksaan di semua bilik hotel berkenaan sebelum mendapati sebuah bilik berkunci dari dalam.

Beliau berkata, pemeriksaan mendapati seorang wanita yang memakai kemeja-T dan seluar pendek berada dalam bilik berkenaan bersama seorang lelaki dengan mereka gagal menunjukkan sebarang bukti hubungan mahram atau suami isteri.

“Ketika disoal siasat, mereka mendakwa sudah bertunang dan bakal berkahwin awal bulan depan. Wanita yang tidak bekerja itu memberi alasan dia datang menjemput tunangnya di Jitra jam 6 petang dan menyewa di hotel itu untuk memudahkannya menghantar lelaki itu yang bekerja sebagai pemandu lori ke tempat kerjanya di bandar raya ini.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah