SHOPPE

Kilafairy...Saya Tidak Mahu Bergantung Pada Lelaki

Share:
Kilafairy...Saya Tidak Mahu Bergantung Pada Lelaki

Kilafairy bogel


Apabila sebut saja soal cinta, pelakon dan juga penyanyi, Kilafairy menyatakan bahawa ketika ini dia mahu memberikan perhatian sepenuhnya kepada kerjaya selain tidak mahu bergantung kepada lelaki apabila melibatkan perkara yang ingin dimilikinya.




“Memang saya tolak tepi dahulu soal cinta. Keluarga dan rakan-rakan memahami saya seorang yang kuar bekerja dan sebab itu mereka tidak banyak bertanya soal jodoh. Ada yang ingin saya capai dahulu sebelum berkahwin seperti memilik rumah sendiri dan beberapa buah kereta”

“Saya tidak mahu bergantung pada lelaki dan biarlah saya peroleh semua itu dengan usaha sendiri,” jelas Kila kepada portal Mangga Online selain menyatakan dia bersedia untuk melangkah lebih serius dalam percintaan bersama pelakon Indonesia, Hardy Hartono.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  beritapremium




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah