SHOPPE

Memang Betul Saya Sudah Menjadi Isteri Kedua Kepada Datuk Seri Adnan Abu-Adira

Share:
Memang Betul Saya Sudah Menjadi Isteri Kedua Kepada Datuk Seri Adnan Abu-Adira

adira bogel


Memang Betul Saya Sudah Menjadi Isteri Kedua Kepada Datuk Seri Adnan Abu-Adira|Sejak beberapa hari lepas isu adira kahwin dan menjadi isteri kedua VIP menjadi topik hangat di kalangan gosip artis.Isu itu di bangkitkan oleh seorang wanita yang di kenali sebagai darin red memerusi akaun facebooknya.




Dimana beliau mengatakan bahwa dia dengan adira sekarang berkongsi suami.isu tersebut menjadi bertambah kuat apabila Dato Red mengiyakan dan memuat naik gambar isteri pertamanya bersama adira.


adira bogel


Rata rata peminat adira merasa terkejut tentang berita tersebut,namun sebagian dari mereka mengatan isu itu tidak betul,dan mendesak adira untuk membuat penjelasan.

Berikut kenyataan adira.

Adira, 24, mengesahkan dia kini isteri kedua kepada Datuk Seri selepas berkahwin dengan lelaki itu kira-kira tiga minggu lalu.

"Memang betul saya sudah berkahwin dan isteri kedua kepada Datuk Seri Adnan Abu. Saya berdiam diri bukan kerana nak lari atau menyembunyikan perkara sebenar, sebaliknya saya mahu menjaga hati banyak pihak.

"Perincian berkenaan majlis kami, saya tak mahu kongsi kerana lebih baik pihak lelaki yang memaklumkan perkara itu," katanya kepada Harian Metro sebentar tadi.
Berita mengatakan Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi berkahwin dengan lelaki itu tersebar sejak Khamis lalu.

Biodata Suami Adira AF Datuk Seri Adnan Abu

Nama Penuh: Datuk Seri Adnan Abu

Umur: 30-an

Gelaran: Dato

Pekerjaan: Ahli Perniagaan

Nama Isteri Pertama: Syarifah Norshafila Binti Hassim (Datin Red)

Bilangan Anak: 3 Orang




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah