SHOPPE

Wanita Jepun Bela Lipas Sebagai Haiwan Peliharaan

Share:
Wanita Jepun Bela Lipas Sebagai Haiwan Peliharaan


MEMBELA haiwan peliharaan merupakan hobi biasa bagi kebanyakan kita. Ada yang memilih untuk membela kucing, anjing, burung, ikan dan banyak lagi. Haiwan-haiwan ini merupakan haiwan yang biasa jadi pilihan pencinta haiwan di seluruh dunia.




Namun, bagaimana pula jika ada yang memilih untuk bela lipas sebagai binatang peliharaan? Pasti ianya pelik bagi kita semua, namun inilah yang dilakukan seorang wanita di Jepun.

Memilih untuk tidak menayangkan wajahnya yang sebenar di laman Instagram, akaun vixixvii selalu meletakkan gambar-gambar lipas peliharaannya beserta kapsyen yang comel.






Lebih menarik, wanita ini bukan setakat membela lipas sebagai bintang pelihara, dia juga memilih untuk memelihara labah-labah, ular dan tikus putih. Di laman Instagramnya juga, vixixvii banyak berkongsi mengenai haiwan-haiwan jenis serangga ini.

Dia pernah menulis yang dia begitu meminati subjek biologi dan baginya, haiwan-haiwan ini mempunyai nilai kecantikan luar biasa jika dibandingkan dengan haiwan-haiwan yang lain.

Jadi, kepada sesiapa mempunyai hobi sama dengan wanita ini, ketahuilah bahawa anda tidak keseorangan memiliki minat aneh seperti itu. Teruskan hobi anda selagi ianya tidak mengganggu hidup sesiapa.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah