SHOPPE

10 Artis Malaysia Menjadi Hot Daddy Pada Tahun 2018

Share:

10 Artis Malaysia Menjadi Hot Daddy Pada Tahun 2018



Hubungan anak dengan orangtuanya bersifat kekal. Tidak ada yang namanya mantan anak, tidak ada pula mantan ayah atau mantan ibu. Anak adalah amanah dari ALLAH untuk orangtuanya.

Amanah itu ialah para orangtua diberi kepercayaan untuk melahirkan, membesarkan, membimbing, dan mengantarkan anak untuk menjadi insan yang baik dan benar sesuai dengan kaidah ALLAH SWT.

Saat anak dilahirkan, sungguh mendatangkan suasana bahagia yang tiada tara di dalam rumahtangga. Siapapun akan merasa gembira atas kehadiran seorang bayi di tengah-tengah keluarganya. Kelahiran anak menjadi bukti bahwa ayah dan ibu adalah manusia yang normal.

Kelahiran anak yang menjadikan suasana bahagia merupakan permulaan tanggung jawab orangtua. Bayi lahir disambut dengan tugas awal di antaranya dengan memberikan nama yang baik dan menyembelih hewan sebagai aqiqah.

Rosulullah SAW bersabda, “anak (yang baru lahir -pen) itu tergadai dengan aqiqahnya, disembelihkan hewan aqiqah pada hari ke-tujuh, diberi nama dan dicukur rambutnya” (HR. Tirmidzi).

Ini senarai dari maskulin untuk Hot Daddy 2018

1. Yang Berhormat Datuk Khairy Jamaluddin


Jika anda mengikuti perkembangan Menteri Belia dan Sukan ini, pasti anda akan gelak ketawa dengan telatahnya bersama si manja.

2. Shaheizy Sam


Mat Yip (si kecil) diajar memanggilnya ‘BAPAK’. Walaupun dikatakan tidak gemar kanak-kanak, Sam sangat manja dengan anaknya.

3. Nedim Nazri


Walaupun baru menerima cahaya mata yang kedua, namun, Nedim tidak boleh berenggang dengan si kecil.

4. Norman Hakim



Walaupun sibuk dengan dunia lakonan disamping menguruskan Gym, Hot Daddy ini masih bijak menguruskan keluarga. Tahniah buat Norman Hakim dan isteri yang bakal menerima cahaya mata tidak lama lagi.

5. Hael Husaini


Pasti ramai wanita diluar sana yang sudah dijampi, kecewa dengan status Hael yang sudah berkahwin. Lihat saja gambar ini, walaupun sibuk dengan muzik, masa dengan si kecil tidak pernah diabaikan.

6. Hairul Azreen


Bapa kepada ‘Nation Baby Boy’ ini, memang sejak si kecil lahir lagi sudah didedahkan dengan aksi lasak. Moga Yusof membesar seperti bapanya.

7. Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor



Siapa tak kenal dengan Angkasawan Pertama Malaysia. Beliau merupakan kebanggan negara, namun di rumah, anak-anak adalah kebanggannya. Walaupun terlalu sibuk, beliau pasti mencari masa untuk diluangkan bersama anak-anak.

8. Fadza Anuar


Ahli perniagaan mana tak sibuk kan? Jika lihat di laman Instagramnya dan Isteri (vivy Yusoff) pasti kita dapat melihat telatah Daniel dan Maryam. Fadza seorang bapa yang cool!

9. Aaron Aziz



Hero Malaya ini sangat akrab dengan ketiga-tiga anaknya. Kadang-kadang beliau akan bawa anak-anak ke set pengambaran bagi meluangkan masa bersama mereka.

10. David Mckienzie


13 Anak Artis Malaysia Lahir Pada Tahun 2018





Sumber : rotiplanta

#artis
#selebriti
#artismalaysia
#selebritimalaysia

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah