SHOPPE

Keji!!!..Pembantu Rumah Bawa Masuk Lelaki Dalam Rumah

Share:

Keji!!!..Pembantu Rumah Bawa Masuk Lelaki Dalam Rumah


Memang banyak kes kes tentang pembantu rumah yang buat masalah. Pembantu rumah kebanyakkannya adalah dari negara jiran samada dari Indonesia, Filipina atau Thailand.


Mereka datang ke Malaysia untuk mencari rezeki tetapi ada segelintir dari mereka yang buat perkara tidak sepatutnya ketika berada di rumah majikan.


Pembantu rumah ini diberikan kepercayaan sepenuhnya oleh majikan terutama majikan yang mempunyai anak anak kerana apabila mereka pergi bekerja pembantu rumah ini lah yang sepatutnya menjaga semua tetapi lain pula dengan wanita ini.


Wanita bernama Nazhatul Shima telah memuat naik satu posting di laman facebook beliau tentang pembantu rumah ini. Mari baca kisah Nazhatul Shima ini dan ambil pengajaran bahawa kita harus berhati hati jika ingin mengambil pembantu rumah.


Posting ini dipetik dari Facebook Netizenmy


Bibik Perangai Durjana


Hati-hati ye yang mana ade pembantu rumah @ bibik. Waktu aku takde kat rumah, bibik aku ni bawak masuk security guard dalam rumah. Wow. Hebat.


Perbuatan dia ni pun aku dapat tau lepas anak aku yang besar bagitau nampak gambar dlm bilik. Aku ambil hp dia untuk cari gambar tapi tak ada. Lepas tu aku curi-curi buat WhatsApp Web ke laptop.


Baru stalker betul-betul, mmg sah la jumpe. Tak guna betul. Skang ni aku g serang security guard ni dlu. Jumpe ketua dia smua. Yang kt umah ni aku masih buat mcm aku taktau pape lg.


Wah, sampai bawa masuk rumah memang selamba badak la bibik ni. Buat macam rumah sendiri plak. Siap rakam video lagi aksi-aksi tu. Aduhai. Video takleh share kang korang muntah tak henti-henti kang. Haha.


Tolong perhatikan bibik anda di rumah ya, kalau dah selamba bawak masuk lelaki dalam rumah, keselamatan rumah memang tak terjaga dah.


Sumber: Nazhatul Shima,kualalumpurviral


No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah