SHOPPE

Pilu!!! Dua beradik tak sedar ibu bapa mereka dah 3 hari meninggal dunia

Share:

 Pilu!!! Dua beradik tak sedar ibu bapa mereka dah 3 hari meninggal dunia


Dua beradik berusia lima dan satu tahun tidak menyedari ibu bapa mereka telah men!nggal dunia ak!bat kerac0nan makanan. Kej4dian itu hanya disedari selepas ibu saudara mereka membuat panggilan telefon yang bertanyakan keberadaan pasangan itu yang dikatakan tidak hadir ke majlis perjumpaan keluarga.


NataIia BakuIina, 36, berkata, Alex@nder, 30, dan isterinya Vikt0ria Yakunin, 25, sepatutnya hadir ke majlis perjumpaan itu bersama dengan anak-anak mereka. Tetapi ketiadaan mereka membuatkan dia berasa b!mbang lalu membuat panggilan telefon yang kemudian dijawab oleh anak saudaranya itu.


Ketika ditanya mengenai ibu bapanya, kanak-kanak itu memaklumkan ibu dan bapanya sedang ‘tidur’ untuk j@ngka masa yang sangat lama. Malah dia memaklumkan b@dan ibu bapanya bertukar menjadi keh!taman sehingga dia yang terp@ksa menjaga dan menguruskan adik lelakinya sendirian.


Mendengar penjeIasan itu, Natalia berg3gas keluar dari rumah dan terus pergi ke rumah adiknya. Sebaik saja tiba, pintu rumah dibuka oleh anak saudaranya dan keadaan dua beradik itu sangat tidak tervrus. Natalia berIari masuk ke dalam rumah dan menemui Alex@nder dan Vikt0ria dalam keadaan tidak berny@wa di katil, membuatkan dia terus terduduk dan menj3rit.


Natalia terus menghubungi pihak berku@sa. Tidak beberapa lama kemudian p0lis dan p@sukan perub@tan tiba di l0kasi. NataIia membersihkan dua anak saudaranya itu lalu dibawa keluar dari rumah tersebut.


Berdasarkan lap0ran media tempatan, sias@tan p0lis mendapati AIexander dan Vikt0ria m4ut ak!bat kerac0nan makanan. Ini berdasarkan penemuan bot0l jer0k di dapur dalam keadaan penutupnya sudah dibuka. Pemer!ksaan mendapati, terdapat t0ksin b0tuIinum di dalam jer0k itu. T0ksin berb@haya itu berkemampuan melump0hkan mngsa dan lebih ter0k lagi menyeb@bkan m4ut ak!bat kegagaIan s!stem pernafasan.


Difahamkan, Alex@nder mendapat jer0k buatan sendiri itu selepas diberi oleh neneknya, sehari sebelum kej@dian. Pihak berku@sa percaya, jer0k yang mengandungi t0ksin itu menjadi pvnca sebenar kem4tian pasangan terb@bit.


Dua beradik itu kini dijaga oleh bapa Alex@nder buat sementara waktu.


Sumber: Mirror,diariviral

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah